تاریخ انتشار : یکشنبه 16 آذر 1399 - 13:47
کد خبر : 27033

پیش‌بینی قیمت طلا تا پایان هفته

پیش‌بینی قیمت طلا تا پایان هفته

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران از افزایش جزیی قیمت طلا و سکه با شروع کار بازار خبر داد و گفت: همانطور که انتظار می‌رفت از روز گذشته قیمت‌ها تحت تاثیر رشد نرخ ارز، بهای اونس جهانی و همچنین تقاضا نسبت به تعطیلات دو هفته گذشته گران‌تر شده است. به گزارش اقتصاددان یه نقل از

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران از افزایش جزیی قیمت طلا و سکه با شروع کار بازار خبر داد و گفت: همانطور که انتظار می‌رفت از روز گذشته قیمت‌ها تحت تاثیر رشد نرخ ارز، بهای اونس جهانی و همچنین تقاضا نسبت به تعطیلات دو هفته گذشته گران‌تر شده است.

به گزارش اقتصاددان یه نقل از اقتصاد آنلاین ؛ ابراهیم محمدولی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصاد‌آنلاین درباره وضعیت بازار طلا توضیح داد: بعد از اتمام تعطیلات دو هفته‌ای ناشی از محدودیت‌های کرونایی، از روز گذشته بازار اصلی طلا و واحد‌های طلا‌فروشی شروع به کار کرده‌اند و همانطور که انتظار داشتیم قیمت‌ طلا و سکه اندکی گران شد.

او ادامه داد: با بازگشایی بازار، پیش‌بینی می‌شد که قیمت‌ها تحت تاثیر عامل تقاضا تغییر کند و از طرفی بهای اونس جهانی هم نسبت به هفته قبل افزایش یافته و در بازار ارز هم شاهد نوسان بودیم؛ از همین رو قیمت‌ها از روز گذشته تا کنون با شیب ملایمی رو به افزایش است.

به گفته محمدولی، بیشتر تقاضای موجود برای سکه و طلای آب شده بوده و فعلا بازار مصنوعات طلا راکد است، ضمن اینکه از روز گذشته اغلب داد‌و‌ستد‌ها در بین طلا‌فروشان انجام شده و از بیرون تقاضای چندانی نداریم.

او با اشاره به تاثیر شب یلدا بر تقاضا اظهار کرد: انتظار می‌رود طبق تجربه سال‌های گذشته با نزدیک شدن به شب یلدا و بعد از آن عید نوروز، تقاضا نسبت به ماه‌های قبل بیشتر شود که البته این موضوع به روند قیمت‌ها بستگی دارد.

وی با پیش‌بینی قیمت‌ها تا پایان هفته گفت: با توجه به اینکه در نرخ ارز و اونس طلا با تغییر چندانی مواجه نیستیم، پیش‌بینی می‌شود که قیمت طلا و سکه هم تا پایان هفته نوسانی نداشته باشد.

قیمت طلا و سکه ۱۶آذر ماه۹۹
رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با تشریح قیمت‌ها و حباب سکه بیان کرد: در ساعت (۱۳:۰۰) معاملات امروز بازار آزاد تهران، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ۱۲میلیون و ۱۱۰هزار، سکه طرح قدیم به ۱۱میلیون و ۲۰۰هزار و حباب سکه به یک میلیون و ۱۰هزار تومان رسید.

محمدولی اضافه کرد: نیم سکه با قیمت شش میلیون و ۲۲۰هزار، ربع سکه چهار میلیون و ۲۲۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و ۳۵۰هزار تومان معامله‌ می‌شود؛ همچنین بهای هر مثقال طلای ۱۷عیار چهار میلیون و ۸۸۰هزار و هر گرم طلای ۱۸عیار یک میلیون و ۱۲۶هزار تومان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....