تاریخ انتشار : شنبه 22 آذر 1399 - 21:54
کد خبر : 27882

پیش‌بینی قیمت دلار فردا ۲۳ آذر ۹۹

پیش‌بینی قیمت دلار فردا ۲۳ آذر ۹۹

نشانه‌های ارزانی احتمالی ارز پیش از شروع هفته، آخرین نرخ دلار صرافی ملی ۲۶۰۷۰ تومان و دلار آزاد نیز ۲۶۱۰۰ تومان بود. این دو نرخ امروز به ترتیب ۲۶۰۰۰ و ۲۵۹۷۰ تومان بودند. کاهش قیمت دلار در امروز در حالیست که آخرین اخبار مننتشر شده امروز نیز نشان از روند نزولی احتمالی دلار در آینده است. در

نشانه‌های ارزانی احتمالی ارز

پیش از شروع هفته، آخرین نرخ دلار صرافی ملی ۲۶۰۷۰ تومان و دلار آزاد نیز ۲۶۱۰۰ تومان بود. این دو نرخ امروز به ترتیب ۲۶۰۰۰ و ۲۵۹۷۰ تومان بودند.

کاهش قیمت دلار در امروز در حالیست که آخرین اخبار مننتشر شده امروز نیز نشان از روند نزولی احتمالی دلار در آینده است.

در اقتصاددان  به نقل از تجارت نیوز می خوانیم ،  از جمله این اخبار این بود که اعلام شد نشست کمیسیون مشترک برجام در سطح معاونان و مدیران سیاسی وزارت خارجه‌های ایران و گروه ۱+۴ به ریاست دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا، روز چهارشنبه به‌شکل ویدئو کنفرانس برگزار می‌شود.

گشایش‌هایی مثل اعلام ترخیص دو هزار و ۸۰۰ خودرو از گمرک و تمدید مهلت بازگشت ارز صادرکنندگان نیز از جمله اخبار مهم دیگر امروز بودند.

معاون کسب و کار اتاق بازرگانی ایران در نامه‌ای اعلام کرد: سازمان‌های صمت استان‌ها نسبت به رفع تعلیق کارت‌های بازرگانی اشخاصی که به دلیل عدم رفع تعهد ارزی تعلیق شده، اقدام خواهد کرد تا صادرکننندگان مزبور ظرف ۴ ماه نسبت به بازگشت ارز صادراتی خود مطابق با ضوابط اعلامی از سوی بخشنامه معاون اقتصادی رئیس جمهور در تاریخ ۱۲ آبان ماه امسال اقدام کنند.

بهبود اوضاع کشور در زمینه کرونا و پیش‌بینی ثبات قیمتی در بازار طلا نیز از دیگر سیگنال‌های اطمینان‌بخش بازار ارز است.

نایب رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران به تجارت‌نیوز گفته است: انس جهانی طلا فردا تغییر نمی‌کند، چنانچه قیمت دلار تغییری نداشته باشد قیمت طلا گران نمی‌شود و ثابت می‌ماند.

علاوه بر این‌ها، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران در گفتگویی درباره مذاکرات مسقط گفت: «مذاکرات در مسقط با دستور رهبری شروع شد. احمدی‌نژاد مخالف مذاکرات مسقط بود. دوستانی که با برجام مخالفند با شروع مذاکرات در مسقط (عمان) هم مخالف بودند. مذاکرات در مسقط توسط دولت روحانی شروع نشد، به‌رغم مخالفت آن دوستان، با دستور رهبری در زمان دولت احمدی‌نژاد شروع شد.»

آیا بازار ارز با این سیگنال‌ها فردا طبق انتظار عمل می‌کند و ارزان‌تر می‌شود؟

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....