تاریخ انتشار : دوشنبه 28 تیر 1400 - 16:35
کد خبر : 54215

پیش‌بینی قیمت اتریوم

پیش‌بینی قیمت اتریوم

از آنجا که در حال حاضر اتریوم با فشار قابل توجه فروش روبرو شده، قیمت این رمزارز زیر کانال ۲هزار دلاری معامله می‌شود. اما با این حال صعود به بالای کانال ۲هزار دلاری در زودهنگام محتمل است. اقتصاددان؛ به نظر می‌رسد قیمت اتریوم در کانال ۱۸۰۰ و ۱۹۰۰دلاری در حال تثبیت است و احتمالا برای

از آنجا که در حال حاضر اتریوم با فشار قابل توجه فروش روبرو شده، قیمت این رمزارز زیر کانال ۲هزار دلاری معامله می‌شود. اما با این حال صعود به بالای کانال ۲هزار دلاری در زودهنگام محتمل است.

اقتصاددان؛ به نظر می‌رسد قیمت اتریوم در کانال ۱۸۰۰ و ۱۹۰۰دلاری در حال تثبیت است و احتمالا برای صعود به کانال ۲۴۰۰دلار آماده می‌شود. با این حال، چندین سطح مقاومت وجود دارد که پیش از رسیدن به این کانال باید مشاهده شود و از طرفی فشار فروش هم هنوز قوی است.

پس از سقوط به زیر سطح ۲هزار دلاری در تاریخ ۱۴جولای، به نظر می‌رسد روند نزولی همچنان به پایین کشیدن قیمت اتریوم ادامه می‌دهد. شواهد نشان می‌دهد که یک جهش به هر طریقی انجام خواهد شد، اما احتمالا پیش از این روند صعودی، شاهد افت چشمگیری خواهیم بود.

پیش‌بینی کوتاه‌مدت برای اتریوم: سقوط به کانال هزار و ۷۰۰دلاری پیش از بازگشت

اتریوم در حال حاضر در محدوده هزار و ۸۵۰ تا هزار و ۹۵۰دلار گیر کرده و هرچه زمان می‌گذرد این محدوده باریک‌تر می‌شود. این رمزارز در روز گذشته به قیمت هزار و ۹۰۸دلار بسته شد اما امروز روند نزولی در پیش گرفته و افت بیشتری برای آن انتظار می‌رود.

در حال حاضر اتریوم به حرکت نزولی خود ادامه می‌دهد، اما همچنین ممکن است شاهد یک روند صعودی باشیم که الگو را کاملا تغییر دهد. اگر جهش قابل توجهی در فشار خرید اتفاق بیفتد، قیمت اتریوم حتی می‌تواند تا مرز ۲هزار و ۹۷۵دلار نیز پیش رود که به معنی صعود ۳۸درصدی نسبت به قیمت فعلی خواهد بود.

با این حال اگر روند نزولی پیروز شود، این نظریه صعودی باطل می‌شود. از آنجا که خط حمایتی هزار و ۹۳۰دلاری قبلا شکسته شده، در این نقطه به نظر می‌رسد این سناریو محتمل‌تر باشد. در صورت ادامه داشتن این روند نزولی، اتریوم احتمالا به کانال هزار و ۸۰۰دلاری سقوط خواهد کرد که در این نقطه سطح مقاومت قوی‌ای را پیدا می‌کند.

فشار فروش ممکن است در این نقطه افزایش یابد و قیمت اتریوم به نقطه تقاضا سقوط کند. این محدوده بین قیمت هزار و ۶۰۰دلار تا هزار و ۷۴۰دلار خواهد بود. اگر اتریوم این سطح حمایتی را از دست دهد، قیمت‌ها ۳۵درصد افت را تجربه خواهد کرد و به زیر کانال هزار و ۳۰۰دلاری کاهش می‌یابد.

پیش‌بینی طولانی مدت برای قیمت اتریوم: افت بیشتر پیش از بهبود

در حال حاضر که اتریوم بین کانال هزار و ۸۵۰ تا هزار و ۹۵۰دلاری گیر کرده، وضعیت بسیار ناپایدار به نظر می‌رسد. شواهد نشان می‌دهد که اکنون فشار فروش قابل توجهی وجود دارد که باعث می‌شود اتریوم حداقل در کوتاه مدت بهبود قابل توجهی را تجربه نکند.

اکنون همه چیز به احساسات بازار رمزارزها بستگی دارد که همچنان در منطقه منفی قرار دارد. بحث در خصوص سرکوب‌ها و سایر نگرانی‌ها در طول هفته‌های گذشته تاثیر بسیاری بدی در بازار داشته که اتریوم نیز از این ماجرا مستثنا نبوده است. اگرچه دیدگاه‌ها هنوز صعودی است، اما بعید به نظر می‌رسد که اتریوم به این زودی به کانال ۳هزار دلاری دست پیدا کند.

در نمودار ارائه شده، روند تغییر قیمت اتریوم را مشاهده می‌کنید؛

پیش‌بینی قیمت اتریوم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....