تاریخ انتشار : جمعه 20 تیر 1399 - 12:49
کد خبر : 11880

پیش‌بینی رکود اقتصادی عمیق اروپا در سال۲۰۲۰

پیش‌بینی رکود اقتصادی عمیق اروپا در سال۲۰۲۰

پیش‌بینی منفی ۷.۴درصدی کمیسیون اروپا برای تولید ناخالص داخلی اتحادیه اروپا در سال ۲۰۲۰، با ارزیابی مجدد به منفی ۸.۳درصد کاهش یافت. به گزارش اقتصاددان- مهسا نجاتی : در پیش‌بینی تابستانی که امروز منتشر شد، کمیسیون اروپا انتظارات خود را نسبت به اوایل سال کاهش داد و چشم‌اندازی ترسناک‌تر را برای اقتصاد اتحادیه اروپا در سال

پیش‌بینی منفی ۷.۴درصدی کمیسیون اروپا برای تولید ناخالص داخلی اتحادیه اروپا در سال ۲۰۲۰، با ارزیابی مجدد به منفی ۸.۳درصد کاهش یافت.

به گزارش اقتصاددان- مهسا نجاتی : در پیش‌بینی تابستانی که امروز منتشر شد، کمیسیون اروپا انتظارات خود را نسبت به اوایل سال کاهش داد و چشم‌اندازی ترسناک‌تر را برای اقتصاد اتحادیه اروپا در سال ۲۰۲۰ ارائه کرد. در ابتدا، انقباض اقتصادی منفی ۷.۴درصدی انتظار می‌رفت که در ارزیابی مجدد به منفی ۸.۳درصد رسید.

در اطلاعیه مطبوعاتی EC، این متن آورده شده است: “اقتصاد اتحادیه اروپا به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا، به رغم واکنش‌های با درایت سریع و گسترده هم در سراسر اتحادیه اروپا و هم کشورها،  رکود اقتصادی عمیقی را تجربه خواهد کرد. از آنجا که برداشتن اقدامات قرنطینه با سرعت آهسته‌تری از آنچه که در پیش‌بینی بهار بود انجام می‌شود، تاثیر بر روی فعالیت اقتصادی در سال ۲۰۲۰، بسیار بیشتر از میزان مورد انتظار خواهد بود.”

در نمودار ارائه شده، پیش‌بینی سالانه تغییر تولید ناخالص داخلی اروپا در سال ۲۰۲۰ را مشاهده می‌کنید . ع/اقتصاد آنلاین

پیش‌بینی رکود اقتصادی عمیق اروپا در سال 2020

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....