تاریخ انتشار : شنبه 27 شهریور 1400 - 20:49
کد خبر : 61184

پیش‌بینی بورس ۲۸ شهریور

پیش‌بینی بورس ۲۸ شهریور

 بازار فردا مثبت می‌شود؟ در پایان بازار امروز شاخص کل بورس با ۳۷ هزار واحد منفی در محدوده یک میلیون و ۴۵۰ هزار واحد قرار گرفت. اما روند بازار فردا به چه صورت خواهد بود؟ در اولین روز معاملاتی هفته آخر شهریور ماه بازار سهام افت نسبتا شدیدی را داشت. در پایان بازار امروز شاخص

 بازار فردا مثبت می‌شود؟

در پایان بازار امروز شاخص کل بورس با ۳۷ هزار واحد منفی در محدوده یک میلیون و ۴۵۰ هزار واحد قرار گرفت. اما روند بازار فردا به چه صورت خواهد بود؟

در اولین روز معاملاتی هفته آخر شهریور ماه بازار سهام افت نسبتا شدیدی را داشت. در پایان بازار امروز شاخص کل بورس با ۳۷ هزار واحد منفی در محدوده یک میلیون و ۴۵۰ هزار واحد قرار گرفت. اما روند بازار فردا به چه صورت خواهد بود؟

پیمان حدادی کارشناس بازار سهام درباره بازار فردا پیش‌بینی کرد: بازار فردا منفی خواهد بود اما به نظر می‌رسد این روند به تحرکات مثبت منتج شود. علت این مساله هم رسیدن شاخص به حمایت یک میلیون و ۴۳۰ هزار واحد است.

درباره روند هفتگی بازار سهام هم کارشناسان بازار پیش‌بینی کردند: روند بازار سهام تغییری نمی‌کند مگر آنکه در سیاست‌های اقتصادی دولت تغییری ایجاد و درباره برخی از صنایع و سیاست‌های خود شفاف‌سازی کند. تا زمانی که دولت موضعی مبهم درباره قیمت‌گذاری دستوری داشته باشد تغییری در بازار ایجاد نمی‌شود.

به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت نیوز  ، همچنین روند بازار سهام این روزها در گرو قیمت دلار است که با گمانه‌های شکل‌گیری مذاکرات برجام احتمال کاهش دلار شکل گرفته است اما کارشناسان پیش‌بینی کردند حتی با فرض به نتیجه رسیدن برجام نرخ ارز از ۲۳ هزار تومان پایین‌تر نخواهد آمد. پس بنابراین از این جهت نباید نگرانی برای سهامداران وجود داشته باشد. در حال حاضر هم حمایت ۲۷ هزار تومان برای دلار شکل گرفته است.

بیشتر کارشناسان بر این نظر بودند که بازار سهام در هفته پیش رو خنثی و متعادل خواهد بود اما امروز افت شاخص و نمادهای شاخص‌ساز تصویر دیگری از بازار را نشان دادند. امیرحسین نام‌آور و مریم محبی دو کارشناس بازار سهام بازار این هفته را منفی ارزیابی کردند.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....