تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 آذر 1399 - 20:20
کد خبر : 26585

پیش‌بینی بورس هفته سوم آذر

پیش‌بینی بورس هفته سوم آذر

احتمال رشد بیشتر قیمت سهام با شروع معاملات این هفته از بازار سهام روند شاخص کل صعودی بود ولی در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه عرضه در کلیت بورس بیشتر شد، اما بورس هفته بعد چه می‌شود؟ در جریان معاملات دیروز و امروز عرضه در بازار سهام زیاد و امروز شاخص کل بازار سهام نیز به

احتمال رشد بیشتر قیمت سهام

با شروع معاملات این هفته از بازار سهام روند شاخص کل صعودی بود ولی در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه عرضه در کلیت بورس بیشتر شد، اما بورس هفته بعد چه می‌شود؟

در جریان معاملات دیروز و امروز عرضه در بازار سهام زیاد و امروز شاخص کل بازار سهام نیز به دلیل عرضه زیاد به صورت جزئی منفی شد اما بورس هفته بعد چه می‌شود؟

به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت نیوز ،  محمدمهدی عشریه، کارشناس بازار سهام در رابطه با بورس هفته بعد گفت: شاخص کل محدوده‌های مقاومتی خود را پشت سر گذاشته و روند صعودی بازار سهام شروع شده است. هفته بعدی نیز به روند بازار سهام مثبت است.

این کارشناس با اشاره به انتخابات پیش‌رو گفت: اکثر نمادهای بازار سهام ارزندگی زیادی دارند و قیمت دلار نیز که تثبیت شده است، از طرفی نیز به دلیل فراگیر بودن بازار سهام احتمالا به این بازار توجه خواهد شد.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....