تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 آبان 1399 - 23:31
کد خبر : 23923

پیش‌بینی بورس هفته سوم آبان

پیش‌بینی بورس هفته سوم آبان

 بورس بعد از انتخابات چه می‌شود؟ در پایان معاملات روز اول معاملات بازار سهام بعد از انتخابات آمریکا شاخص کل با رشد دو درصدی به یک میلیون و ۲۹۰ هزار واحد رسید، اما روند بازار سهام هفته بعد چگونه پیش‌بینی می‌شود؟ در حالی که هنوز نتیجه انتخابات آمریکا مشخص نشده است سهم‌های ارز محور بازار

 بورس بعد از انتخابات چه می‌شود؟

در پایان معاملات روز اول معاملات بازار سهام بعد از انتخابات آمریکا شاخص کل با رشد دو درصدی به یک میلیون و ۲۹۰ هزار واحد رسید، اما روند بازار سهام هفته بعد چگونه پیش‌بینی می‌شود؟

در حالی که هنوز نتیجه انتخابات آمریکا مشخص نشده است سهم‌های ارز محور بازار سهام رشد قابل ملاحظه‌ای داشتند.

به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت نیوز   ، محمد خبری‌زاد در رابطه با دلیل ریزش بازار سهام گفت: دلیل ریزش بازار سهام سرمایه‌هایی است که در شهرویور و مرداد ماه از بازار سهام خارج شد و دیگر به این بازار تزریق نشد، اما انتظار می‌رفت بعد از انتخابات اعتماد به بازار سهام بازگردد و سرمایه دوباره به بازار سهام تزریق شود اما امروز نیز ورود پول حقیقی و ارزش معاملات بازار سهام زیاد بهبود پیدا نکرد.

این کارشناس در رابطه با روند بازار سهام هفته بعد گفت: اگر ترامپ رئیس جمهور شود بازار سهام روزهای شنبه و یک‌شنبه صعودی است اما باید به سیاست‌های دولت خودمان نیز توجه کنیم. به نظر می‌رسد بعد از انتخابات آمریکا اگر قرار باشد اقدام مثبتی صورت گیرد باید تا انتخابات خودمان نیز صبر کنیم و این موضوع باعث می‌شود بازار سهام بعد از انتخابات آمریکا در بلاتکلیفی قرار بگیرد. اما به نظر می‌رسد با پیروزی ترامپ روند بازار سهام در روزهای اول هفته صعودی است اما اگر پول‌های خارج شده از بازار سهام بازنگردد روند بازار سهام صعود نخواهد داشت. اما با پیروزی بایدن و ریزش دلار روند بازار احتمالا سهام هفته بعد نزولی است.

این کارشناس در رابطه با احتمال صعودی شدن بازار سهام گفت: اگر ترامپ پیروز شود و دلار دوباره روند صعودی پیدا کند و همچنین سود بانکی افزایش پیدا نکند بازار سهام رشد خواهد داشت.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....