تاریخ انتشار : جمعه 7 آذر 1399 - 21:15
کد خبر : 25907

پیش‌بینی بورس فردا ۸ آذر ۹۹

پیش‌بینی بورس فردا ۸ آذر ۹۹

 شاخص وارد کانال جدید می‌شود در هفته‌ای که گذشت با وجود اینکه عرضه در نمادهایی چون شستا زیاد بود اما شاخص کل بازار سهام روندی صعودی داشت و به یک میلیون و ۳۶۷ هزار واحد رسید. در جریان معاملات هفته گذشته حدود ۲۶۴ میلیارد تومان پول حقیقی وارد بازار سرمایه شد و ارزش معاملات رشد

 شاخص وارد کانال جدید می‌شود

در هفته‌ای که گذشت با وجود اینکه عرضه در نمادهایی چون شستا زیاد بود اما شاخص کل بازار سهام روندی صعودی داشت و به یک میلیون و ۳۶۷ هزار واحد رسید.

در جریان معاملات هفته گذشته حدود ۲۶۴ میلیارد تومان پول حقیقی وارد بازار سرمایه شد و ارزش معاملات رشد ۸۷ درصدی داشت، اما روند بورس فردا چگونه است؟

به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت نیوز،  حسین شیبانی، کارشناس بازار سهام  با اشاره به وضعیت بازار فردا گفت: به نظر می‌رسد که بورس، فردا روندی صعودی دارد و شاخص کل طی معاملات این هفته به یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد خواهد رسید.

این کارشناس با اشاره به تاثیرپذیری بازار سهام از دلار گفت: قیمت سکه افت کرده است، قیمت دلار نیز روی ۲۵ هزار تومان تثبیت شده و طبق گزارشات، حجم معاملات مسکن نیز نصف شده است. به همین دلیل بازارهای موازی برای سرمایه‌گذاری جذاب نیست و پول به سمت بازار سهام روانه می‌شود. با فرض اینکه حتی دلار حدود ۲ یا ۳ هزار تومان نیز ارزان‌تر شود باز هم به دلیل تمایلات و امید به آینده تاثیر زیادی بر بورس ندارد.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....