تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 - 20:16
کد خبر : 32497

پیش‌بینی بورس فردا ۵ بهمن ۹۹

پیش‌بینی بورس فردا ۵ بهمن ۹۹

 تداوم روند صعودی به ورود پول بستگی دارد بورس در چند هفته اخیر روند نزولی چشم‌گیری داشت اما بعد از استعفای رئیس سازمان بورس از عرضه‌ها کاسته شد و شاخص کل مثبت شد. همچنین در جریان پایان معاملات امروز بازار سهام شاخص کل روندی صعودی داشت و بیش از ۳ درصد رشد کرد. بسیاری از

 تداوم روند صعودی به ورود پول بستگی دارد

بورس در چند هفته اخیر روند نزولی چشم‌گیری داشت اما بعد از استعفای رئیس سازمان بورس از عرضه‌ها کاسته شد و شاخص کل مثبت شد. همچنین در جریان پایان معاملات امروز بازار سهام شاخص کل روندی صعودی داشت و بیش از ۳ درصد رشد کرد.

بسیاری از کارشناسان تداوم روند صعودی بورس را در گرو ورود نقدینگی به بازار سهام می‌دانند اما آیا نقدینگی به بورس وارد شده است؟

به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت‌نیوز ،  حمیدرضا فرهادی، کارشناس بازار سرمایه  در رابطه با بورس فردا گفت: بورس فردا روندی مثبت دارد و سهم‌های شاخص‌ساز پتانسیل رشد دارند.

این کارشناس در ادامه گفت: اما روند صعودی بازار سهام به ورود نقدینگی بستگی دارد که هنوز پول چندانی به بازار سهام وارد نشده است و به همین دلیل احتمالا روند صعودی شاخص کل تداوم چندانی نخواهد داشت.

این پیش‌بینی در حالی است که هفته گذشته دیگر کارشناسان بازار هم پیش‌بینی کرده بودند که رشد بورس در گرو میزان نقدینگی‌ای است که در روزهای آتی وارد بازار سرمابه می‌شود. اگر بورس بتواند اعتماد سهامداران را جذب کند، احتمالا نقدینگی جدید وارد بازار می‌شود.

برخی دیگر در مقابل می‌گویند باید منتظر ماند و دید آیا بورس این بار می‌تواند اعتماد سهامداران را جلب کند یا نه.

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....