تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1399 - 19:15
کد خبر : 19456

پیش‌بینی بورس فردا ۲ مهر ۹۹

پیش‌بینی بورس فردا ۲ مهر ۹۹

بازار سهام پاییز را منفی شروع کرد و سهامداران همچنان ناامید از برگشت بازار سهام هستند. آیا ممکن است روند بازار سهام فردا تغییری کند؟ بازار سهام روز اول پاییز را منفی شروع کرد. شروع معاملات امروز ۲۴ هزار و ۵۶۷ واحد افت داشت اما در ادامه این عدد به ۱۳۹۶۵ رسید و این یعنی

بازار سهام پاییز را منفی شروع کرد و سهامداران همچنان ناامید از برگشت بازار سهام هستند. آیا ممکن است روند بازار سهام فردا تغییری کند؟

بازار سهام روز اول پاییز را منفی شروع کرد. شروع معاملات امروز ۲۴ هزار و ۵۶۷ واحد افت داشت اما در ادامه این عدد به ۱۳۹۶۵ رسید و این یعنی ۰٫۸۸ درصد افت. حالا باید دید بازار فردا چگونه پیش می‌رود؟

به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت نیوز ،مهدی رضایتی، کارشناس بازار سرمایه در این مورد به تجارت‌نیوز گفت: بازار امروز با فشار فروش آغاز شد، اما در پایان فشار فروش گرفته شد. به نظرم فردا معاملات مثبتی را شاهد باشیم البته نه به این‌گونه که سهم‌ها صف خرید باشند؛ به این صورت که احتمالا فردا متعادل پیش برود.

این کارشناس بازار سرمایه روند حرکت دلار و سهام را تا انتخابات آمریکا نزدیک به هم پیش‌بینی کرد و افزود: تا انتخابات آمریکا روند پرقدرتی چه صعودی و چه نزولی در بازار سهام نخواهیم نداشت. تا زمانی که تکلیف انتخابات آمریکا روشن شود، یک روز مثبت و یک روز منفی به صورت نوسانی پیش می‌رود.

او درباره حمایت‌های دولتی از بازار سهام گفت: دولت بیشتر از اینکه حمایت کند به بازار آسیب زده است. حمایت‌ها باید بیشتر در جهت سودآوری شرکت‌ها باشد تا اینکه انتظار تزریق پول نقد را چه از طریق صندوق توسعه ملی و چه از راه‌های دیگر داشته باشیم.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....