تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مرداد 1399 - 23:11
کد خبر : 15838

پیش‌بینی بورس فردا ۲۹ مرداد ۹۹ / بورس فردا چه می‌شود؟

پیش‌بینی بورس فردا ۲۹ مرداد ۹۹ / بورس فردا چه می‌شود؟

دیروز بازار سهام بعد از حدود ۱۴ درصد افت ارزش طی پنج روز متوالی به حالت صعودی برگشته بود و امروز دوباره حالت صعودی بورس ادامه یافت و در نیم ساعت اولیه بازار شاخص کل حدود ۴۰ هزار واحد رشد کرد. اما برآوردها از آینده بورس چیست؟  اقتصاددان – مهدی رضایتی، کارشناس بازار سرمایه با

دیروز بازار سهام بعد از حدود ۱۴ درصد افت ارزش طی پنج روز متوالی به حالت صعودی برگشته بود و امروز دوباره حالت صعودی بورس ادامه یافت و در نیم ساعت اولیه بازار شاخص کل حدود ۴۰ هزار واحد رشد کرد. اما برآوردها از آینده بورس چیست؟

 اقتصاددان – مهدی رضایتی، کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه رشد بازار در شرایط فعلی سخت است گفت: اینکه ما بتوانیم در شاخص کل به سقف قبل از اصلاح برسیم نیازمند نقدینگی بالایی است که در حال حاضر این نقدینگی در دسترس نیست و رشد بازار سخت خواهد بود.

وی افزود: شاخص کل کم‌تر از تک سهم‌ها اصلاح کرده است، در خیلی از سهم‌ها اصلاح ۳۰ تا ۴۰ درصدی را شاهد بودیم برای همین ما مخصوصا در نمادهای کوچک‌تر این انتظار را داریم که شاهد ریزش نباشیم اما اینکه چه چیزی باعث می‌شود بازار سهام رسد نداشته باشد این است که قیمت دلار بتواند تثبیت بشود، از طرفی هم به دلیل بالا رفتن ارزش بازار نیازمند نقدینگی بیشتری نسبت به قبل هستیم.

وی ادامه داد: فعلا بازار رشدی صعودی و با شیب ملایم دارد. قیمت دلار و حجم نقدینگی بر روند بازار تاثیرگذاری زیادی دارند و از طرفی هم اصلاح بازار تمام شده و اگر شوک منفی شدیدی وارد نشود می‌توان امیدوار بود که در محدوده سقف شاخص قبلی و شاخص اصلاح شده نوسان داشته باشد. ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....