تاریخ انتشار : سه شنبه 25 شهریور 1399 - 22:25
کد خبر : 18717

پیش‌بینی بورس فردا ۲۶ شهریور ۹۹

پیش‌بینی بورس فردا ۲۶ شهریور ۹۹

در پایان معاملات امروز بازار سهام شاخص کل بیش از ۳٫۵ درصد رشد کرد و شاخص به یک میلیون و ۶۶۵ هزار واحد رسید، اما روند بازار سهام فردا چگونه خواهد بود؟ پذیره‌نویسی صندوق پالایشی یکم در حالی فردا به پایان می‌رسد که هنوز نمادهای حاضر در این صندوق متوقف‌اند و برای همین استقبال از

در پایان معاملات امروز بازار سهام شاخص کل بیش از ۳٫۵ درصد رشد کرد و شاخص به یک میلیون و ۶۶۵ هزار واحد رسید، اما روند بازار سهام فردا چگونه خواهد بود؟

پذیره‌نویسی صندوق پالایشی یکم در حالی فردا به پایان می‌رسد که هنوز نمادهای حاضر در این صندوق متوقف‌اند و برای همین استقبال از این صندوق بسیار کم شده است.

به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت نیوز ،مهدی رضایتی، کارشناس بازار سرمایه  گفت: به نظر می‌رسد بازار فردا مثبت است اما به دلیل بازگشایی نمادهای خودرویی احتمالا شاهد عرضه بیشتر خواهیم بود و جریان نقدینگی به سمت سهم‌های کوچک بیشتر خواهد بود، ضمن اینکه بازدهی سهم‌ها جذاب بوده و تعداد نمادهای متعادل در بازار سرمایه بیشتر خواهد شد.

او در رابطه با شایعه مثبت شدن بازار برای ترغیب مردم به خرید صندوق پالایشی یکم افزود: ما در بازگشت بازار سهام به غیر از محدودیت فروش حقوقی‌ها حمایت خاصی نداشتیم. من فکر می‌کنم بازار به طور طبیعی و بدون حمایت با توجه به رشد قیمت دلار رشد می‌کرد.

همچنین او با توجه به متوقف بودن نمادهای پالایشی یکم گفت: این صندوق به دلیل ابهام داشتن در ارزندگی سهم‌ها کار را برای تصمیم‌گیری سخت می‌کند، مگر اینکه این نمادهای با قیمت جذاب بازگشایی شوند.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....