تاریخ انتشار : یکشنبه 14 دی 1399 - 21:10
کد خبر : 30397

پیش‌بینی بورس فردا ۱۵ دی ماه ۹۹

پیش‌بینی بورس فردا ۱۵ دی ماه ۹۹

 روند نزولی بورس تا کجا ادامه دارد؟ در جریان معاملات امروز بازار سهام نمادهای شاخص‌ساز روندی متعادل داشتند و همین موضوع باعث جلوگیری از ریزش شاخص کل شد. اما بورس فردا چه می‌شود؟ با وجود روند نزولی سنگین شاخص کل در روز گذشته و نزول شش هزار واحدی دقایق ابتدایی معاملات امروز اما بازگشت تقاضا

 روند نزولی بورس تا کجا ادامه دارد؟

در جریان معاملات امروز بازار سهام نمادهای شاخص‌ساز روندی متعادل داشتند و همین موضوع باعث جلوگیری از ریزش شاخص کل شد. اما بورس فردا چه می‌شود؟

با وجود روند نزولی سنگین شاخص کل در روز گذشته و نزول شش هزار واحدی دقایق ابتدایی معاملات امروز اما بازگشت تقاضا به نمادهای شاخص‌ساز باعث مثبت شدن جزئی شاخص کل شد. بورس در محدوده مهم حمایتی قرار دارد اما به عقیده کارشناسان از محدوده یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد نزول بیشتری نخواهیم داشت.

در اقتصاددان به نقل از تجارت‌نیوز ،  پیمان حدادی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با دلیل روند نزولی بورس گفت: یکی از دلایل روند نزولی بورس افزایش تنش‌ها در منطقه است اما بازار سهام در محدوده یک میلیون و ۳۰۰ هزار تا یک میلیون و ۳۳۰ هزار حمایت می‌شود و ریزش بورس از کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد محتمل نیست.

این کارشناس در رابطه با بورس فردا گفت: وضعیت بورس در جریان معاملات فردا به مراتب بهتر از امروز است و به نظر می‌رسد در ادامه روزهای معاملاتی این هفته روند بورس بهبود پیدا می‌کند.

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....