تاریخ انتشار : جمعه 21 خرداد 1400 - 21:42
کد خبر : 49857

پیش‌بینی بورس شنبه ۲۲ خرداد

پیش‌بینی بورس شنبه ۲۲ خرداد

شاخص اوایل هفته مثبت می‌شود کارشناس بازار سرمایه گفت: در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته بازار نشان داد عقب نشینی تقاضا در سهم‌های شاخص‌ساز وجود دارد و عرضه کننده‌ای در بازار نیست.  هفته گذشته سیگنال‌هایی مثبتی از جمله کاهش ابهامات در انتخابات، مذاکرات برجام و افزایش قیمت در برخی از سهم‌ها باعث شد تا روند

شاخص اوایل هفته مثبت می‌شود

کارشناس بازار سرمایه گفت: در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته بازار نشان داد عقب نشینی تقاضا در سهم‌های شاخص‌ساز وجود دارد و عرضه کننده‌ای در بازار نیست.

 هفته گذشته سیگنال‌هایی مثبتی از جمله کاهش ابهامات در انتخابات، مذاکرات برجام و افزایش قیمت در برخی از سهم‌ها باعث شد تا روند کلی بازار مثبت و متعادل باشد اما در آخرین روز معاملاتی با افت هشت هزار واحدی شاخص کل بازار با قرمزی شاخص به پایان رسید.

به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت‌نیوز ،  مصطفی محبی‌ مجد، کارشناس بازار سرمایه  گفت: در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته بازار نشان داد عقب نشینی تقاضا در سهم‌های شاخص‌ساز وجود دارد و عرضه کننده‌ای در بازار نیست. وی افزود: سمت تقاضا در بازار با ریسک گریزی همراه شده است و عمده نمادهای شاخص‌ساز در ابتدای هفته آینده به صورت متعادل آغاز به کار می‌کنند.

محبی مجد درباره پیش‌بینی شاخص کل در هفته آینده گفت: به نظر می‌رسد شاخص در محدوده یک میلیون و ۱۶۰ هزار تا ۱۸۰ هزار واحد نوسان کند. وی درباره همین موضوع گفت: هفته بعد خودرویی‌ها تحرکات خوبی را خواهند داشت اما سهم‌های شرکت‌های پالایشی به دلیل آنکه نرخ خوراک و نرخ فروش خود را به موقع دریافت نمی‌کنند در نتیجه از صورت‌های مالی سال ۹۹ سود واقعی سال گذشته را نمی‌توان اندازه‌گیری کرد.

وی درباره تاثیر مجامع در بازار گفت: هر چه به اواسط تیر ماه و نزدیک به مجامع شرکت‌ها می‌شویم گزارش‌های حسابرسی منتشر می‌شوند و تعدیل‌های مثبتی را در بازار شاهد خواهیم بود.

 

خواننده معزز سلام ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر بالا در پایین صفحه ( ثبت دیدگاه) موجب امتنان است .

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....