تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 آبان 1401 - 20:48
کد خبر : 106240

پیشنهاد لغو تابعیت ایرانی‌های موثر در اغتشاشات

پیشنهاد لغو تابعیت ایرانی‌های موثر در اغتشاشات

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس گفت: ایرانیان خارج‌نشین که علیه کشور اقدام می‌کنند باید هزینه اقدامات خود را باید بپردازند و بهتر است کسانی که در برابر کشور و نظام ما شمشیر کشیده‌اند، لغو تابعیت شوند. محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: نه تنها در اتفاقات اخیر، بلکه در حوادث و اتفاقات سال‌های

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس گفت: ایرانیان خارج‌نشین که علیه کشور اقدام می‌کنند باید هزینه اقدامات خود را باید بپردازند و بهتر است کسانی که در برابر کشور و نظام ما شمشیر کشیده‌اند، لغو تابعیت شوند.

محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: نه تنها در اتفاقات اخیر، بلکه در حوادث و اتفاقات سال‌های گذشته هم تعدادی از ایرانیان خارج‌نشین تمام تلاش خود را برای انجام اقدامات تروریستی و ایجاد ناامنی در کشور به کار گرفته‌اند.

وی افزود: این قبیل افراد همواره بنای مخالفت با جمهوری اسلامی را داشتند و در مقابل ملت ایران ایستادند و اقدامات آنها هزینه‌هایی را برای ملت ما در پی داشته است.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: این افراد باید بدانند که هزینه این قبیل اقدامات خود را باید بپردازند و خوب است ما نیز از کسانی که در برابر کشور و نظام ما شمشیر کشیده‌اند و دستشان به خون ملت آغشته است، لغو تابعیت صورت گیرد و بازگشت این افراد به کشور قابل قبول نیست.

جوکار خاطرنشان کرد: در کنار این افراد ایرانیان مقیم خارج نیز هستند که نه تنها اقدامی علیه امنیت کشور و نظام ندارند بلکه همواره آماده خدمت به کشورشان نیز هستند و اگر بعضا انتقادی هم می‌کنند انتقاد آنها از سر عناد نیست و ما نیز از بازگشت این افراد به کشور استقبال می‌کنیم.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....