تاریخ انتشار : جمعه 7 آذر 1399 - 14:00
کد خبر : 25854

پیشنهاد بخشودگی جرایم بیمه‌ای کارفرمایان به سران قوا

پیشنهاد بخشودگی جرایم بیمه‌ای کارفرمایان به سران قوا

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، گفت: پیشنهاداتی به مجلس و سران قوا مبنی بر بخشودگی جرایم بیمه‌ای کارفرمایان ارائه شده که در صورت تصویب اجرایی می شود. اقتصاددان : مصطفی سالاری، در خصوص بخشودگی جرایم بیمه‌ای کارفرمایان، افزود: در مورد بخشودگی جرایم بیمه‌ای کارفرمایان در حال ارائه پیشنهاداتی به مجلس هستیم و همچنین به ستاد هماهنگی

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، گفت: پیشنهاداتی به مجلس و سران قوا مبنی بر بخشودگی جرایم بیمه‌ای کارفرمایان ارائه شده که در صورت تصویب اجرایی می شود.

اقتصاددان : مصطفی سالاری، در خصوص بخشودگی جرایم بیمه‌ای کارفرمایان، افزود: در مورد بخشودگی جرایم بیمه‌ای کارفرمایان در حال ارائه پیشنهاداتی به مجلس هستیم و همچنین به ستاد هماهنگی سران قوا نیز به اتفاق ستاد تسهیل بر رفع موانع تولید پیشنهاد مشترکی امضا کرده و ارائه کرده‌ایم که بتوانیم در شرایطی جرایم سابق کارفرمایان را ببخشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دوباره همان قانون قبلی بخشودگی جرایم اجرا می‌شود یا خیر، ادامه داد: تقریباً به نوعی آن را واضح‌تر کردیم که محل تفسیرهای مختلف نباشد و به هر دو مرجع پیشنهاد کرده‌ایم و اگر هر کدام تصویب کند آن را اجرایی می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در خصوص اینکه آیا هم اکنون کارفرمایان می‌توانند برای قسط بندی جریمه‌های خود به تأمین اجتماعی مراجعه کنند، تاکید کرد: الان خیر، چون قانونی که این اجازه را به ما می‌داد اردیبهشت پارسال منسوخ شد، به همین دلیل در حال حاضر نمی‌توانند این کار را انجام دهند.

سالاری ادامه داد: مگر اینکه ستاد هماهنگی اقتصادی فعلاً بخشودگی جرایم بیمه‌ای را مصوب کند و این اختیار را به ما بدهد تا بعداً قانونش مصوب شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....