تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 تیر 1401 - 21:58
کد خبر : 94283

پوتین با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کند

پوتین با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کند

پوتین هفته آینده در جریان سفر به تهران با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار خواهد کرد. لوان جاگاریان، سفیر روسیه در تهران اعلام کرد که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور در سفر آتی خود به ایران با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو خواهد کرد. پیش از این، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین نیز

پوتین هفته آینده در جریان سفر به تهران با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار خواهد کرد.

لوان جاگاریان، سفیر روسیه در تهران اعلام کرد که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور در سفر آتی خود به ایران با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو خواهد کرد.

پیش از این، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین نیز اعلام کرده بود که پوتین قرار است سه شنبه هفته آینده برای شرکت در نشست سه جانبه سران با حضور سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان و رجب طیب اردوغان، همتای ترک او درباره سوریه و برگزاری دیدار‌های دوجانبه به تهران سفر کند.

چندی پیش نیز حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران ابراز امیدواری کرد نشست سه جانبه ایران-روسیه-ترکیه سرانجام در تهران برگزار شود. برنامه برگزاری این نشست حتی پیش از شیوع کرونا اعلام شده بود، اما از آن زمان تاکنون بار‌ها به تعویق افتاد.

سفر دیپلمات‌های روسیه به تهران

پیش از این محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیته اقتصادی مجلس شورای اسلامی، از سفر رئیس جمهور پوتین به تهران در هفته آینده خبر داده بود. پاین سفر، اولین سفر رئیس جمهور روسیه به تهران از زمان آغاز دولت سیزدهم است.

این در حالی است که چندی پیش، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در راس هیاتی کاری به ایران سفر کرد و با همتای ایرانی خود دیدار کرد. طرفین در این سفر تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی نیز مورد بحث و بررسی قرار دادند و درباره تحریم‌های غیرقانونی علیه دو کشور به گفتگو پرداختند.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....