تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مرداد 1399 - 22:58
کد خبر : 15826

پنج نماد برتر در معاملات امروز بورس (۲۸ مرداد)

پنج نماد برتر در معاملات امروز بورس (۲۸ مرداد)

امروز معامله‌گرها دو هزار و ۲۳۶ میلیارد تومان سهام سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه خودرو و ساخت قطعات تعلق داشت و ۳.۵ درصد از کل سهام سرمایه‌گذاری شاهد معامله شد. اقتصاددان – روز جاری در مجموع حدود ۲۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان سهام خرید و

امروز معامله‌گرها دو هزار و ۲۳۶ میلیارد تومان سهام سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه خودرو و ساخت قطعات تعلق داشت و ۳.۵ درصد از کل سهام سرمایه‌گذاری شاهد معامله شد.

اقتصاددان – روز جاری در مجموع حدود ۲۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «شستا»، «ثشاهد»، «دی»، «خودرو» و «فولاد» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در چهارمین روز هفته معادل دو هزار و ۲۳۶ میلیارد تومان سهام سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی دست به دست شد، سرمایه‌گذاری شاهد پس از معامله ۳.۵ درصد از کل سهام آن دوم شد؛ سهام بانک دی نیز به جایگاه سوم رسید.

23 3 اقتصاددان نوشته

 

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه “خودرو و ساخت قطعات” تعلق داشت به طوری که دو هزار و ۹۲۰ میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه “چندرشته‌ای صنعتی” با معاملات دو هزار و ۷۶۰ میلیارد تومانی دوم شد و “بانک‌ها و مؤسسات اعتباری” در جایگاه سوم قرار گرفت.

24 3 اقتصاددان نوشته

 

امروز ۱۰ نماد برتر سهم ۳۴ درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۵۵ سهم به بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۲۴ نماد نخست اختصاص داشت. ع

 

 
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....