تاریخ انتشار : جمعه 2 اردیبهشت 1401 - 18:28
کد خبر : 85340

پنج‌شنبه‌ها تعطیل شد؟

پنج‌شنبه‌ها تعطیل شد؟

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت که طرحی به اسم تعطیلی روزهای پنجشنبه همه ادارات و مراکز آموزشی در کمیسیون آموزش وجود ندارد. احمدحسین فلاحی ضمن تکذیب خبر تصویب طرح تعطیلی روزهای پنجشنبه ادارات و مراکز آموزشی اظهار کرد: به هیچ وجه چنین طرحی در کمیسیون نبوده و نیست. منابع خبری از قول

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت که طرحی به اسم تعطیلی روزهای پنجشنبه همه ادارات و مراکز آموزشی در کمیسیون آموزش وجود ندارد.

احمدحسین فلاحی ضمن تکذیب خبر تصویب طرح تعطیلی روزهای پنجشنبه ادارات و مراکز آموزشی اظهار کرد: به هیچ وجه چنین طرحی در کمیسیون نبوده و نیست. منابع خبری از قول خودشان چنین موضوعی را مطرح کرده‌اند.

امروز در فضای مجازی خبری مبنی بر تصویب طرح تعطیلی پنجشنبه‌های مراکز اداری، آموزشی و قضایی در کلیه استان‌ها و شهرستان‌ها در کمیسیون آموزش مجلس به نقل از رضا حاجی پور، سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس منتشر شده بود.

در آن خبر آمده بود که بر اساس گفته‌های سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس، تصویب طرح تعطیلی پنجشنبه‌ها فعلا در کمیسیون آموزش به تصویب رسیده و برای اجرایی شدن باید در صحن علنی نیز مطرح و تصویب شود و پس از آن توسط رئیس مجلس و رئیس جمهور ابلاغ شود که طبیعتا زمان خواهد برد.

این درحالی است که هیات وزیران ۳۱ مرداد پارسال باتوجه به انقضای مصوبه دولت در این زمینه از یک شهریور پارسال، تعطیلی ادارات در روز‌های پنجشنبه را لغو کرده بودند.

 

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....