تاریخ انتشار : سه شنبه 20 اردیبهشت 1401 - 19:57
کد خبر : 87232

پنجره مذاکرات بسته می‌شود؟

پنجره مذاکرات بسته می‌شود؟

دبیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در اظهاراتی مدعی شد که پنجره دستیابی به توافق بر سر پرونده هسته‌ای ایران ممکن است هر زمانی بسته شود. رافائل گروسی، دبیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در سخنرانی خود در پارلمان اروپا به مذاکرات وین پرداخت و ابراز امیداوری کرد که بر اساس یک جدول زمانی مناسب با ایران

دبیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در اظهاراتی مدعی شد که پنجره دستیابی به توافق بر سر پرونده هسته‌ای ایران ممکن است هر زمانی بسته شود.

رافائل گروسی، دبیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در سخنرانی خود در پارلمان اروپا به مذاکرات وین پرداخت و ابراز امیداوری کرد که بر اساس یک جدول زمانی مناسب با ایران به توافق برسند.

براساس گزارش الجزیره، گروسی در ادامه سخنرانی خود با ادعای اینکه ایران اطلاعاتی در مورد فعالیت‌های هسته‌ای خود ارائه نکرده است، گفت: «پنجره دستیابی به توافق بر سر پرونده هسته‌ای ایران ممکن است هر زمانی بسته شود.»

تلاش‌های آژانس برای برنامه هسته‌ای ایران

پیش از این نیز دبیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در نشستی خبری پس از دیدار با ولودیمر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، درباره برنامه هسته‌ای ایران اظهار داشت که آژانس هنوز در تلاش است تا پاسخ‌های تهران درباره سوالات مربوط به آثار اورانیوم غنی‌شده در سه سایت این کشور و مسائل حل نشده را روشن کند.

ایران مدت‌هاست که بر صلح آمیز بودن برنامه هسته‌ای خود تاکید کرده است. جمهوری اسلامی و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پس از خروج یکجانبه ترامپ از توافق برجام و شکست توافق هسته‌ای ایران با قدرت‌های جهانی، تلاش کرده‌اند تا یک سری مسائل را از جمله دسترسی مجدد به فیلم‌های دوربین‌های نظارتی در سایت‌های اتمی در ایران، بین خود حل کنند.

 

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....