تاریخ انتشار : جمعه 4 مهر 1399 - 13:04
کد خبر : 19771

پشت پرده های عرضه اولیه وسپهر

پشت پرده های عرضه اولیه وسپهر

عرضه اولیه وسپهر بدلیل عدم استقبال سهامداران در سقف قیمت، در تمامی قیمتهایی که سفارش گذاری شده بود معامله شد (از ۹۵۰ الی ۱۰۱۰ تومان هرجا سفارش خرید ثبت کرده بودن همون حجم و همون قیمت تعلق گرفته). حالا چندتا سوال پیش میاد: چرا عرضه اولیه ‌ای که قرار بود روز چهارشنبه تخصیص بدن رو

عرضه اولیه وسپهر بدلیل عدم استقبال سهامداران در سقف قیمت، در تمامی قیمتهایی که سفارش گذاری شده بود معامله شد (از ۹۵۰ الی ۱۰۱۰ تومان هرجا سفارش خرید ثبت کرده بودن همون حجم و همون قیمت تعلق گرفته). حالا چندتا سوال پیش میاد:

چرا عرضه اولیه ‌ای که قرار بود روز چهارشنبه تخصیص بدن رو یکشنبه ثبت سفارش کردن؟
یکشنبه ای که هم آخرین مهلت پالایش یکم بود و هم بازار یکدست در صف فروش با حجم معاملات به شدت پایین داشت معامله میشد و میدونستن پولی در بازار نیست!!!

حالا این که این عرضه اولیه رو تعمدی گذاشتن اون روز و پالایشیا هم قرمز کردن که کسی پالایش یکم رو نخره و هزارتا رانت پشت پرده (که بعدا مشخص میشه پالایشیا رو به چه کسانی بصورت بلوکی میدن) و تمام نقدینگی بازار هم کشوندن سمت این عرضه اولیه که ته حسابای ملت هم نره سمت پالایش یکم و بیاد عرضه اولیه بخره، همه اینا رو بیخیال بشیم، اون ۱۸ میلیون سفارشی که این عرضه اولیه رو در کف قیمتی ثبت سفارش کرده بودن و امروز در ۹۵۰ تومن بهشون رسید، اینا کی بودن که میدونستن قراره اینجور بشه؟

ناظر بازار و نماینده مجلسی که دم از حمایت از بازار میزنه اینا رو نمیبینن؟!!
بازی خیلی واضح هست…

 

ع

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....