تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1400 - 22:08
کد خبر : 50264

پشت پرده رشد نجومی یک رمزارز

پشت پرده رشد نجومی یک رمزارز

ارزی که ۳ ساعته ۱۶۸ هزار درصد رشد کرد! امروز ارزش معاملات یک رمزارز به صورت ناگهانی تنها در عرض سه ساعت میلیاردها دلار جهش کرد و به جایگاه هفدهم مارکت‌کپ رسید. فقط در عرض سه ساعت ۷/۶۵ میلیارد دلار از طریق یک کیف پول ناشناخته وارد بازار ارزهای دیجیتال شد و قیمت توکن webdollar

ارزی که ۳ ساعته ۱۶۸ هزار درصد رشد کرد!

امروز ارزش معاملات یک رمزارز به صورت ناگهانی تنها در عرض سه ساعت میلیاردها دلار جهش کرد و به جایگاه هفدهم مارکت‌کپ رسید.

فقط در عرض سه ساعت ۷/۶۵ میلیارد دلار از طریق یک کیف پول ناشناخته وارد بازار ارزهای دیجیتال شد و قیمت توکن webdollar را از ۰/۰۰۰۳۷ دلار به ۰/۶۱ دلار رساند. یعنی این ارز با افزایش حجم معاملات ۱۶۸ هزار درصد رشد کرد.

به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت‌نیوز ، ارزش بازار این ارز بعد از جهش به ۵/۵ میلیون دلار به ۹/۵ میلیون دلار رسید و همین حجم عظیم پول بود که بازار را اینگونه به حرکت درآورد.

در یک برهه زمان کوتاه ارز webdollar با پشت سرگذاشتن پروژه‌های بلاکچین پرقدرت مانند استلار و وی‌چین به رتبه ۱۸ مارکت‌کپ رسید.

اما ارزش این توکن همانگونه که ناگهانی رشد کرده بود ناگهانی هم سقوط کرد و کاهش ارزش معاملات این ارز را به رتبه ۸۷۳ مارکت‌کپ پرت کرد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که سرمایه تزریق شده برای پامپ کردن ارز webdollar از یک صرافی به نام indoEx به بازار کریپتوکارنسی تزریق شده است

مدیریت شرکت indoEx  با شماره ۱۲۰۲۹۶۲۱ واقع در انگلستان را شخصی به اسم کالینز اسپنسر بر عهده دارد و شخصی به اسم گریس نورث هم مدیر فناوری این شرکت است. این دو مدیر هیچ اکانتی در توئیتر ندارند و برخی مشتریان قبلی این شرکت عقیده دارند اسپنسر هویتی جعلی است. یکی از مشتریان در همین باره نوشت: «اسپنسر یک هویت جعلی است و این فرد همیشه کارها را به آینده موکول می‌کند.»

اطلاعات دفتر ثبت انگلیس نشان می‌دهد این شرکت در نوامبر سال ۲۰۲۰ به دلیل عدم اشتراک جزئیات سهامداران توبیخ شده اما کالینز اسپنسر اعلام کرده که او تنها سهامدار این شرکت است. سازمان ثبت انگلیس برای این شرکت اخطار صادر کرده است اما با این وجود این صرافی بدون مجوز تایید رفتارهای مالی به کار خود ادامه می‌دهد.

این شرکت ادعا می‌کند ۵۰ کارمند دارد اما تنها سه نفر از کارمندانش در شبکه‌های اجتماعی وجود خارجی دارند و آن‌ها از اهالی اندونزی هستند نه انگلستان. از طرفی بالا بردن قیمت ارز دیجیتال webdollar وب دلار هم از سمت این صرافی انجام شده است که مالکی مرموز دارد.

 

خواننده معزز سلام ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر بالا در پایین صفحه ( ثبت دیدگاه) موجب امتنان است .

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....