تاریخ انتشار : دوشنبه 24 مرداد 1401 - 23:55
کد خبر : 97584

پریچهر چهره ای شایسته برای کشاورزی خوزستان

پریچهر چهره ای شایسته برای کشاورزی خوزستان

خدمت هم استانی های عزیزم سلام و عرض ادب دارم و مطلب مهمی را جهت استحضارشان عرض می نمایم. در ابتدا از زحمات برادر ارجمندم جناب آقای مهندس خدارحم امیری زاده تقدیر و تشکر می نمایم و در مورد رییس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان باید به عرض برسانم که جناب آقای مهندس سید

خدمت هم استانی های عزیزم سلام و عرض ادب دارم و مطلب مهمی را جهت استحضارشان عرض می نمایم.
در ابتدا از زحمات برادر ارجمندم جناب آقای مهندس خدارحم امیری زاده تقدیر و تشکر می نمایم و در مورد رییس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان باید به عرض برسانم که جناب آقای مهندس سید رحمت الله پریچهر یکی از مدیران بسیار باسواد و اخلاقمدار و باشخصیت وزارت جهاد کشاورزی است.
فضای استان را رصد می کردم برخی از دوستان می گفتند غیربومی است این سخنان در حق این شخصیت بزرگ و مهربان با کوله باری از تجربه درخشان و علم و دانش و اخلاق در بدو ورودشان خوشایند نیست؛ مگر من هم بچه خوزستان نبودم و وقتی به خدمت مردم عزیز استان کهگیلویه و بویراحمد رفتم و رییس سازمان جهاد کشاورزی آن استان شدم مگر آنان به من گفتند غیربومی هستم؟! مگر من به جنوب استان کرمان نرفتم و مگر آنان با آغوشی باز از این فرزند کوچک خود استقبال نکردند؟!! هم کهگیلویه و بویراحمد و هم جنوب کرمان و هم خوزستان و هم تهران و هم اصفهان و هم سمنان و هم آذربایجان و هم سیستان و بلوچستان و گیلان و کردستان و خراسان و …و همه جای جای این سرزمین مادری خانه من و خانه رحمت الله پریچهر و همه بچه های ایران و به قولی همه ابران سرای من است.
اطمینان دارم با توجه به این که خوزستان بدون شک یکی از قطب های کشاورزی ایران و دارای مقام اول تولید انواع محصولات کشاورزی است و با احترام فراوان برای همه همکاران شایسته ام در آن استان که دو وزیر و تعداد زیادی معاون وزیر و رییس سازمان به کشور معرفی کرده است؛ وزیر محترم جهاد کشاورزی با حساسیت فراوان و درک اهمیت تولید در آن منطقه استراتژیک با ابن انتخاب بسیار ویژه و گزینش فردی در مدیریت کلان در تراز ملی برای این پست بسیار مهم پیام بزرگی به جامعه تولید و سرداران امنیت غذایی کشور داده است. اجرای طرح بسیار بزرگ موسوم به طرح مقام معظم رهبری موسوم به طرح ۵۵۰ هزارهکتاری که ۵۰۰ هزار هکتار آن در خوزستان و بقیه ان در ایلام است که فاز نخست آن اجرا شده و فاز دوم آن عنقریب آغاز می شود یکی از مگاپروژه های وزارت جهاد کشاورزی و دولت است که نیاز به پیگیری و حمایت جدی استان و مرکز دارد و نیازمند افرادی با دیدگاه ملی است که این انتخاب در آن راستاست.
enews EToolsFile photo 2020 10 20 11 24 28 2e162c65 f76d 4861 aab0 548cd43eefb5 اقتصاددان نوشته
آقای مهندس پریچهر با رزومه و عملکرد درخشان همچون مجری بازسازی نخیلات آبادان و خرمشهر، مدرس کشت های گلخانه ای و باغات ، فعالیت در ستاد وزارت جهاد کشاورزی؛ و آشنایی با پروژه های کلان؛ معاون فنی و اجرایی شرکت شهرک های کشاورزی و از بنیانگذاران راه اندازی شهرک های کشور ، نماینده ایران در اجلاس کدکس، دبیر ستاد عالی پسته کشور ، عضو هیات مدیره شرکت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی، مدیرکل دفتر میوه های گرمسیری و نیمه گرمسیری، مجری طرح زیتون کشور علاوه بر فعالیت های ایشان درمدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه و سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد در خور توجه است .
من ایشان را خیلی خوب و از سال ها قبل می شناسم از این که به ما منت گذاشته و در این شرایط بسیار سخت پایتخت را با همه امکاناتش رها کرده و به خانه ما که خانه خودش است آمده دست او را به گرمی می فشارم و به مردم عزیز خوزستان به ویژه کشاورزان و همکارانم تبریک می گویم و برای ایشان از صمیم قلب آرزوی موفقیت می کنم و از استاندار محترم و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و همچنین همه همکاران عزیزانم خواهش می کنم با جان و دل با این شخصیت دوست داشتنی برای آبادانی و عمران سرزمینمان بکوشند و پیام مرا به همکاران و کشاورزان نیز اطلاع رسانی کنند امروز روز وفاق و همدلی برای ساختن ایران عزیز است.
همچنین از دولت محترم و مقام عالی وزارت و همه مدیران ارشد وزارت خواهشمندم با تمام توان از ایشان و سازمان تحت مدیریتشان حمایت نمایند.
با بهترین آرزوها برای خوزستان عزیز قلب کشاورزی و صنعت و انرژی ایران

دکتر سیدیعقوب موسوی فرزند خوزستان- وزارت جهاد کشاورزی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....