تاریخ انتشار : یکشنبه 15 تیر 1399 - 12:35
کد خبر : 11587

پرکاربرترین شبکه‌های اجتماعی کدامند؟/ فیس‌بوک

پرکاربرترین شبکه‌های اجتماعی کدامند؟/ فیس‌بوک

به گزارش اقتصاددان، زمانی که مردم از فیس‌بوک به عنوان یک شرکت یاد می‌کنند، بیشتر آن را با شبکه اجتماعی فیس‌بوک مترادف می‌دانند. با این حال، همانطور که نمودار ارائه شده نشان می‌دهد، شرکت فیس‌بوک بسیار فراتر از این است. این شرکت با دارا بودن واتس‌اپ، اینستاگرام، فیس‌بوک و مسنجر، صاحب چهار سرویس بزرگ پیام‌رسان

به گزارش اقتصاددان، زمانی که مردم از فیس‌بوک به عنوان یک شرکت یاد می‌کنند، بیشتر آن را با شبکه اجتماعی فیس‌بوک مترادف می‌دانند. با این حال، همانطور که نمودار ارائه شده نشان می‌دهد، شرکت فیس‌بوک بسیار فراتر از این است. این شرکت با دارا بودن واتس‌اپ، اینستاگرام، فیس‌بوک و مسنجر، صاحب چهار سرویس بزرگ پیام‌رسان اجتماعی در جهان است.

گفتنی است که فیس‌بوک به تنهایی توسط ۲.۵میلیارد نفر در ماه مورد استفاده قرار می‌گیرد، در حالی که واتس‌اپ نیز ماهانه ۲میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد و مسنجر هم از یک میلیارد کاربر ماهانه فعال گذشته است.

بر اساس اطلاعات گردآوری شده توسط DataReportal، شرکت چینی تنسنت (Tencent) که شبکه‌های اجتماعی وی‌چت، Qzone و مسنجر QQ متعلق به آن است، در مجموع ۲.۵میلیارد کاربر ماهانه فعال دارد اما هنوز حتی نتوانسته به ردپای فیس‌بوک نزدیک شود.

همه سرویس‌های ذکر شده در نمودار، برای تبلیغ‌کنندگان جذاب هستند. همه آنها نه تنها برای صدها میلیون کاربر خود مفتخر هستند، بلکه توانایی این را دارند که بر اساس مورد پسند بودن و رفتار پیشین، گروه‌های خاصی را مورد هدف قرار دهند. به همین دلیل است که تبلیغات شبکه‌های اجتماعی در طول چند سال گذشته به صورت گسترده رشد کرده است.

بر اساس چشم‌انداز بازار دیجیتالی آماری، انتظار می‌رود که درآمد تبلیغاتی رسانه‌های اجتماعی جهانی در سال ۲۰۲۰، از ۹۸میلیارد دلار فراتر رود.

در نمودار ارائه شده، به ترتیب پرکاربرترین رسانه‌های اجتماعی را مشاهده می‌کنید؛

پرکاربرترین شبکه‌های اجتماعی کدامند؟/ فیس‌بوک با وجود بدنامی همچنان بر رسانه‌های اجتماعی حاکم است

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....