تاریخ انتشار : جمعه 13 دی 1398 - 13:09
کد خبر : 4263

پرش ۱۲دلاری قیمت اونس طلا در بازار جهانی/ تاثیر شهادت سردار سلیمانی بر قیمت طلا

پرش ۱۲دلاری قیمت اونس طلا در بازار جهانی/ تاثیر شهادت سردار سلیمانی بر قیمت طلا

به گزارش اقتصاددان به نقل از کیت‌کو، حمله ارتش تروریستی آمریکا به خودروی حامل سردار سلیمانی و شهادت وی چشم‌انداز تشدید تنش در منطقه خاورمیانه را قوت بخشیده و همین امر باعث شد تا بازار طلا به این مساله و افزایش قیمت واکنش نشان دهد. به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، بر همین اساس

به گزارش اقتصاددان به نقل از کیت‌کو، حمله ارتش تروریستی آمریکا به خودروی حامل سردار سلیمانی و شهادت وی چشم‌انداز تشدید تنش در منطقه خاورمیانه را قوت بخشیده و همین امر باعث شد تا بازار طلا به این مساله و افزایش قیمت واکنش نشان دهد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، بر همین اساس و تا این لحظه قیمت طلا در بازار جهانی با ۱۲ دلار افزایش به ۱۵۴۰.۷ دلار برسد. این قیمت نسبت به یک ماه گذشته ۶۶.۶ دلار و نسبت به یکسال گذشته ۲۴۶ دلار بالا رفته است.

نقره نیز ۱۵ سنت افزایش یافته و به ۱۸.۱۵ دلار در هر انس رسید. پلاتین و پالادیوم نیز با ۳ و ۵ دلار افزایش در قیمت ۹۸۱ و ۱۹۴۶ دلار در هر انس قیمت‌گذاری شدند.

به گزارش رویترز اصلی‌ترین دلیل بالا رفتن امروز قیمت طلا چشم‌انداز بالا گرفتن تنش در خاورمیانه به دلیل حمله آ‌مریکا و شهادت سردار سلیمانی است.

از دیگر دلایل بالا رفتن قیمت طلا افت ارزش دلار در بازار جهانی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....