تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 مهر 1399 - 21:13
کد خبر : 19591

پردازنده اسنپدراگون ۷۵۰G با قابلیتی جالب معرفی شد

پردازنده اسنپدراگون ۷۵۰G با قابلیتی جالب معرفی شد

پردازنده اسنپدراگون ۷۵۰G کوالکام با قدرت اجرایی مناسب و قابلیت کاهش و تنظیم صداهای اضافه در هنگام برقراری تماس معرفی شد. مشخصات فنی و جزئیات Snapdragon 750G را در ادامه بخوانید. پردازنده جدید شرکت کوالکام از اینترنت نسل ۵ (۵G)، با استفاده از مودم X52 به کار رفته در آن پشتیبانی می‌کند. این مودم که

20200922 220756 اقتصاددان نوشته20200922 22075 اقتصاددان نوشته

پردازنده اسنپدراگون ۷۵۰G کوالکام با قدرت اجرایی مناسب و قابلیت کاهش و تنظیم صداهای اضافه در هنگام برقراری تماس معرفی شد. مشخصات فنی و جزئیات Snapdragon 750G را در ادامه بخوانید.

پردازنده جدید شرکت کوالکام از اینترنت نسل ۵ (۵G)، با استفاده از مودم X52 به کار رفته در آن پشتیبانی می‌کند. این مودم که در مدل S765 نیز وجود داشته، در مقایسه با مودم X51 به کار رفته در مدل S690 سرعت دانلود بیشتری از ۲.۵ تا ۳.۷ گیگابایت بر ثانیه را دارد. به گفته کوالکام، این چیپ درواقع یک مدل جهانی برای استفاده بهینه از اینترنت نسل ۵ است که قابلیت پشتیبانی از چند سیم‌کارت به صورت همزمان را هم دارد.

از ویژگی‌های مهم پردازنده اسنپدراگون ۷۵۰G، کاهش صداهای اضافه محیط اطراف، در هنگام برقراری تماس‌های صوتی است. این قابلیت باعث می‌شود تا اگر در مکانی شلوغ قصد برقراری تماس تلفنی دارید، صداهایی مانند گریه بچه، پرنده‌ها، یا حتی سگ‌ها به صورت خودکار قطع شود. همچنین شما می‌توانید با وجود این پردازنده، صدای میکروفون خود را زیادتر و یا واضح‌تر کنید.

از نظر قدرت اجرایی، این پردازنده از سی پی یو هشت هسته‌ای کایرو ۵۷۰ (Kyro) بهره می‌گیرد که در نرخ ۲.۲ گیگاهرتز تنظیم شده و قابلیت اجرای بازی‌هایی مانند Call of Duty: Mobile و PUBG در نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه را دارد. همچنین پشتیبانی از نرخ تازه سازی تصویر ۱۲۰ هرتز با کیفیت ۱۰۸۰p+ و فیلمبرداری با کیفیت ۴K HDR10 از ویژگی‌های مهم این چیپ هستند که توسط پردازنده گرافیکی مدل آدرنو ۶۱۹ پردازش می‌شوند.

این پردازنده قدرتمند با طراحی مشابه با مدل ۶۹۰ عرضه خواهد شد که تا حدودی کار شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند را برای جای‌گذاری آن در دستگاه‌های خود راحت‌تر می‌کند. طبق اعلام شیائومی، این شرکت اولین سازنده‌ای خواهد بود که گوشی‌های جدید خود را تا اواخر سال میلادی جاری با پردازنده اسنپدراگون ۷۵۰G مجهز خواهد کرد.

ت

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....