تاریخ انتشار : یکشنبه 23 شهریور 1399 - 0:26
کد خبر : 18318

پرداخت وام ودیعه مسکن بدون ضامن برای مبالغ کمتر از ۳۰ میلیون تومان

پرداخت وام ودیعه مسکن بدون ضامن برای مبالغ کمتر از ۳۰ میلیون تومان

در ادامه فرآیند طرح وام دیعه مسکن، وزیر راه و شهرسازی از پرداخت تسهیلات به ۳ هزار متقاضی خبر داد و گفت:  پرداخت وام ودیعه مسکن بدون ضامن برای مبالغ کمتر از ۳۰ میلیون تومان امکان پذیر است اما اگر بیشتر از ۳۰ میلیون تومان باشد باید یک ضامن داشته باشند. وام ودیعه مسکن کمتر

در ادامه فرآیند طرح وام دیعه مسکن، وزیر راه و شهرسازی از پرداخت تسهیلات به ۳ هزار متقاضی خبر داد و گفت:  پرداخت وام ودیعه مسکن بدون ضامن برای مبالغ کمتر از ۳۰ میلیون تومان امکان پذیر است اما اگر بیشتر از ۳۰ میلیون تومان باشد باید یک ضامن داشته باشند.

وام ودیعه مسکن کمتر از ۳۰ میلیون تومان نیازی به ضامن ندارد

به گزارش اقتصاددان به نقل از سبدگردان هدف ، به گفته محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی: دلیل کند بودن روند پرداخت وام ودیعه مسکن  را نبود شیوه عملکرد مشخص توسط بانک ‌ها دانست و گفت: با تصمیم گیری ستاد ملی کرونا در این زمینه اقداماتی انجام شد و هفته گذشته برای کمک به متقاضیان و با هدف سهولت در روند پرداخت تسهیلات، مصوبه هایی به شکل رسمی ایجاد شد و استفاده از این مصوبه برای متقاضیانی که تمایل به بازپرداخت این تسهیلات طی ۳ سال داشته باشند، ممکن است.

اسلامی در ادامه گفت: با توجه به اینکه پرداخت اقساط وام ودیعه مسکن برای بسیاری از مستاجران مشکل است، مصوبه به نحوی تنظیم شد تا متقاضیان کارمزد اقساط را پرداخت کنند. این موضوع در ستاد ملی مبارزه با کرونا مطرح شد و با دو مصوبه به تصویب رسید.

همچنین اگر متقاضیان، چک برگشتی داشته باشند، می توانند از این وام بهره مند شود، ضمن اینکه پرداخت تسهیلات بصورت قسطی و با دوره سه ساله برای افراد امکان پذیر است.

وزیر راه وشهرسازی در پایان گفت: اقدامات لازم برای سهولت در دریافت تسهیلات انجام شده و در این زمینه مصوبه هم صادر شده است.

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....