تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 شهریور 1399 - 12:23
کد خبر : 18779

پذیره‌نویسی صندوق پالایش یکم تا ۳۰ شهریورماه تمدید شد

پذیره‌نویسی صندوق پالایش یکم تا ۳۰ شهریورماه تمدید شد

پذیره‌نویسی صندوق پالایش یکم تا ۳۰ شهریورماه تمدید شد. و نمادهای حاضر در این صندوق هنوز متوقف هستند و کارگزاری‌ها بیانیه ای منتشر کردند. امروز آخرین مهلت پذیرش صندوق پالایش یکم است ، اما نمادهای بورس در صندوق پابرجا هستند ، کارگزاران بیانیه ای را برای سهامداران صادر کردند. به گزارش اقتصاددان به نقل از

پذیره‌نویسی صندوق پالایش یکم تا ۳۰ شهریورماه تمدید شد. و نمادهای حاضر در این صندوق هنوز متوقف هستند و کارگزاری‌ها بیانیه ای منتشر کردند.

امروز آخرین مهلت پذیرش صندوق پالایش یکم است ، اما نمادهای بورس در صندوق پابرجا هستند ، کارگزاران بیانیه ای را برای سهامداران صادر کردند.

به گزارش اقتصاددان به نقل از نبض بازار : لطفاً توجه داشته باشید که پذیره نویسی واحدهای صندوق سرمایه گذاری صندوق پالایش یکم از تاریخ ۵ شهریور لغایت ۳۰ شهریور و در بازه زمانی ۱۲:۳۰ تا ۱۴:۰۰ انجام می شود.

بیانیه کارگزاری‌ها برای پالایش یکم

۱- این نماد در دوره پذیره نویسی ( پیشنهاد عرضه ی اولیه نیست) و فروش آن حداقل ۱ ماه پس از پایان پذیره نویسی امکان پذیر نیست. لطفاً تنها در صورت تمایل به خرید آن ، خرید کنید.

۲-  پس از ثبت سفارش ، فقط قادر خواهید بود سفارش را در ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۴ همان روز حذف یا ویرایش کنید. پس از گذشت این زمان ، مبلغ شما تا پایان پذیره نویسی صندوق پالایش یکم مسدود می شود و نمی توانید سفارش خود را لغو کنید.

۳- پس از کسر مبلغ تخصیص یافته در پذیره نویسی صندوق دارا دوم ، حداکثر تعداد واحدهای قابل خرید توسط هر کد واقعی ایرانی ۵۰۰ واحد است.

۴ -مقدار سفارشات ثبت شده تا پایان زمان پذیره نویسی مسدود می شود. در این رابطه توجه داشته باشید که ثبت سفارش مازاد بر سهمیه تا پایان زمان پذیره نویسی مسدود خواهد شد.

۵ -فقط افراد حقیقی ایرانی می توانند واحدهای این صندوق را خریداری کنند.

۶- این صندوق شامل ۱۵٪ از سهام شرکتهای پالایش نفت اصفهان (شپنا) ، پالایش نفت بندرعباس (شبندر) ، پالایش نفت تبریز (شبریز) ، پالایش نفت تهران (شتران) با ۲۰٪ تخفیف نسبت به قیمت های نهایی می باشد

۷ -اگر ارزش کل درخواستهای خرید بیش از ارزش سهام قابل انتقال به صندوق باشد (بیش از تقاضا نسبت به عرضه) ، واحدهای صندوق به روش تقسیم به متقاضیان اختصاص می یابد.

جلسه‌ سازمان خصوص سازی برای تمدید پالایش یکم

احتمال تمدید مجدد مهلت خرید پالایشی یکم

سازمان خصوصی سازی گفت: جلسه‌ای به همین مناسبت در حال برگزاری است و به زودی در مورد آن تصمیم گرفته می‌شود.

این مقام از احتمال تمدید مهلت برای خرید واحدهای صندوق پالایش یکم یا همان دارا دوم  بورس خبر داد و گفت: پذیره نویسی پالایش یکم تا روز یکشنبه، ۳۰ شهریورماه تمدید شد.

دولت در راستای اجرای سیاستهای کلی اصل ۴۴ قرار است باقیمانده سهام بورس خود در ۴ پالایشگاه تهران،‌تبریز،‌اصفهان و بندرعباس را در قالب یک صندوق قابل معامله بورسی (ETF) پالایش یکم یا دارا دوم تا سقف ۵۰ میلیون ریال برای هر کد ملی با تخفیف حد اقل ۲۰ درصد ارائه می‌شود.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....