تاریخ انتشار : دوشنبه 13 مرداد 1399 - 11:27
کد خبر : 14052

پذیره نویسی صندوق بازنشستگی بانماد مدیر

پذیره نویسی صندوق بازنشستگی بانماد مدیر

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در توئیتی از آغاز پذیره‌نویسی صندوق ثروت صندوق بازنشستگی کشوری با نماد «مدیر» خبر داد. اقتصاددان : به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، محمد شریعتمداری در توئیتر خود نوشت: “#خبرخوش؛ از امروز با عرضه سهام صندوق مدیریت ثروت در فرابورس، در

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در توئیتی از آغاز پذیره‌نویسی صندوق ثروت صندوق بازنشستگی کشوری با نماد «مدیر» خبر داد.

اقتصاددان : به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، محمد شریعتمداری در توئیتر خود نوشت: “#خبرخوش؛ از امروز با عرضه سهام صندوق مدیریت ثروت در فرابورس، در بزرگترین پذیره نویسی اولیه ETF، صد هزار نفر از بازنشستگان کشوری که قبلاً ثبت نام کرده اند، سهامدار این صندوق می‌شوند. ارزش هر واحد صندوق در فرابورس یک هزار تومان است و تا سقف هزار میلیارد تومان پذیره نویسی خواهد شد.”

http://www.eqtesaddan.ir

گفتنی است، پذیره نویسی صندوق ETF مدیریت ثروت صندوق بازنشستگی کشوری با نماد «مدیر» از روز شنبه ۱۱ مردادماه ۹۹ آغاز شده و تا ۲۲ مرداد ۹۹ انجام می شود. ارزش پایه هر سهم در زمان پذیره نویسی ۱۰ هزار ریال (یک هزار تومان) و حداکثر تعداد واحد قابل خریداری توسط هر کد معاملاتی حقیقی و حقوقی “نامحدود” است. تمامی بازنشستگان کشوری مانند سایر خریداران سهام، می توانند به تعداد نامحدود و به صورت نقدی از طریق کارگزاری های بورس اقدام به خرید نقدی این سهام کنند. برای بازنشستگانی که پیش از این تقاضای خود را برای استفاده از تسهیلات یک میلیون تومانی در سایت صندوق بازنشستگی ثبت کرده اند، اعتبار این تسهیلات به شرط داشتن کد بورسی در زمان ثبت نام، به صورت خودکار به سهام تبدیل شده و در سبد سهام فرد در کارگزاری ها قابل مشاهده و دسترس است.
ع/ صندوق بازنشستگی کشور

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....