تاریخ انتشار : یکشنبه 3 اسفند 1399 - 11:16
کد خبر : 36354

پایان رسیدگی به پرونده هواپیمای اوکراینی

پایان رسیدگی به پرونده هواپیمای اوکراینی

پایان رسیدگی به پرونده سانحه هواپیمای اوکراینی در دادسرای نظامی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور گفت: رسیدگی به پرونده سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی در دادسرای نظامی به اتمام رسیده است. حجت الاسلام والمسلمین بهرامی در حاشیه بازدید از دادسرای نظامی شهرستان شاهرود گفت: با اتمام رسیدگی به پرونده حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی در دادسرای

پایان رسیدگی به پرونده سانحه هواپیمای اوکراینی در دادسرای نظامی

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور گفت: رسیدگی به پرونده سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی در دادسرای نظامی به اتمام رسیده است.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی در حاشیه بازدید از دادسرای نظامی شهرستان شاهرود گفت: با اتمام رسیدگی به پرونده حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی در دادسرای نظامی، این پرونده هم اکنون در مرحله تدوین کیفرخواست است.

به گزارش اقتصاددان به نقل از دنیای اقتصاد ،  وی افزود: مراحل محاکمه پس از طی فرآیند مقدماتی با حضور متهمان و اولیاء دم در دادگاه آغاز می‌شود.

بر اساس گزارش سازمان قضایی نیروهای مسلح، حجت الاسلام والمسلمین بهرامی همچنین با یادآوری اجرای طرح بازگشت به سنگر در نیروهای مسلح گفت: از سال ۹۸ تا نیمه اول سال ۹۹ بیش از ۲۵ هزار سرباز ترک خدمت کرده به خدمت مقدس سربازی بازگشته اند.

وی افزود: در این طرح با بازگشت سرباز به خدمت، پرونده قضایی رسیدگی نمی‌شود و پس از اتمام خدمت، مشمول معافیت از مجازات می‌شود.

 

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....