تاریخ انتشار : جمعه 22 اسفند 1399 - 13:40
کد خبر : 38822

پایانی با طعم شکست

پایانی با طعم شکست

تیم بانوان بسکتبال پالایش نفت آبادان که به دیدار رده بندی رقابت های لیگ برتر رسیده بود باید مقابل تیم نارسینای تهران صف آرایی می کرد. اقتصاددان : بانوان پالایش نفت آبادان اولین دیدار خود را مقابل این تیم در چهاردهم اسفند ماه جاری برگزار کردند که در آن دیدار با نتیجه نزدیک ۶۴ –

تیم بانوان بسکتبال پالایش نفت آبادان که به دیدار رده بندی رقابت های لیگ برتر رسیده بود باید مقابل تیم نارسینای تهران صف آرایی می کرد.

اقتصاددان : بانوان پالایش نفت آبادان اولین دیدار خود را مقابل این تیم در چهاردهم اسفند ماه جاری برگزار کردند که در آن دیدار با نتیجه نزدیک ۶۴ – ۶۱ از حریف تهرانی خود متحمل شکست شدند.

امروز پنج شنبه بیست و یکم اسفند ماه جاری و در دومین دیدار شاگردان شایسته متشرعی برای تعیین جایگاه سومی و چهارمی این دوره، مجدد به دیدار تیم نارسینا رفتند که در پایان حریف تهرانی برتری ۸۳ – ۷۶ مقابل پالایش نفت آبادان، با برد در دومین مسابقه رده‌بندی لیگ برتر، به مقام سوم این رقابت‌ها دست یافت و تیم بانوان پالایش نفت که شروعی امیدوار کننده داشتند، در نهایت به مقام چهارمی این فصل از رقابت ها بسنده کرد.

شاگردان شایسته متشرعی در این دیدار فقط در کوارتر سوم با نتیجه ۲۶ – ۱۴ به برتری رسیدند و سه کوارتر اول(۲۳-۱۷)، دوم(۲۱-۱۷) و چهارم(۲۵-۱۶) را به حریف واگذار کردند تا در مجموعه با نتیجه ۸۳ – ۷۶ این دوره از رقابت ها را با شکست با پایان برسانند.

اشتباه های فردی بازیکنان پالایش نفت در طول دیدار و همچنین عدم تحرک لازم و جنگندگی در فاز دفاع از مهمترین عواملی بود که مانع از موفقیت پالایش نفت آبادان در این دیدار مهم و حساس شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....