تاریخ انتشار : شنبه 14 خرداد 1401 - 22:08
کد خبر : 89922

پارچه سزار و کرپ مازاراتی بهترین پارچه مانتو تابستانه

پارچه سزار و کرپ مازاراتی بهترین پارچه مانتو تابستانه

فصل تابستان به دلیل گرم بودن هوا ، سراغ لباسهای خنک می رویم . مانتو یکی از لباس های خانم ها ست که در فصل گرما باید به آن اهمیت داد . خرید مانتو تابستانه با پارچه ای مناسب  و خنک باعث می شود در روزهای گرم تابستان که از منزل خارج می شوید ،

فصل تابستان به دلیل گرم بودن هوا ، سراغ لباسهای خنک می رویم . مانتو یکی از لباس های خانم ها ست که در فصل گرما باید به آن اهمیت داد . خرید مانتو تابستانه با پارچه ای مناسب  و خنک باعث می شود در روزهای گرم تابستان که از منزل خارج می شوید ، کمتر اذیت شوید و دچار عرق سوختگی نشوید . برای خرید مانتو تابستانه ، همان اندازه که مدل و زیبایی مانتو اهمیت دارد ، پارچه ی آن هم اهمیت دارد . زیرا در این فصل ، پوشش زیر مانتو اکثرا تاپ و آستین کوتاه می باشد و پارچه ی مانتو با پوست بدن ما در تماس است . پس باید از جنس نخی و پنبه ای باشد تا به بدن ما آسیب نزند.

در این مقاله سعی داریم تا شما را با بهترین پارچه های مناسب برای مانتو تابستانه آشنا کنیم .

2222 اقتصاددان نوشته

 نکاتی در مورد پارچه های تابستانی

قبل از اینکه با بهترین پارچه های تابستانی ، جهت خرید مانتو تابستانه آشنا شویم ، لازم است نکاتی را بدانیم . اول اینکه برای مانتو تابستانه باید از رنگ های رنگ های روشن استفاده کرد . زیرا رنگ های تیره با جذب نور باعث گرم شدن بدن ما می شوند . دیگر اینکه نباید از لباس های جذب و تنگ استفاده شود . هر چه لباس آزادتر باشد شما کمتر احساس گرما می کنید . نکته ی دیگر اینکه  اگر در محل زندگی شما تابش خورشید مستقیم است ، مانتو ی شما باید همه ی پوست شما را بپوشاند تا در معرض آفتاب قرار نگیرد .

انواع پارچه برای  مانتو تابستانه

کتان : یکی از پارچه هایی که مناسب فصل تابستان است ، جنس کتان است . زیرا هم سبک است و هم هوای زیادی را به خود راه میدهد و به بدن نمی چسبد . از مزایای دیگر آن این است که زود خشک می شود.  کتان انواع مختلفی دارد که یکی از آن ها لنین است . اصل لنین از الیاف کتان است . کتان از پارچه های طبیعی است که به راحتی می توان روی آن چاپ یا دوخت تزیینی انجام داد . ۳۰ درصد کتان از پنبه است و هر چه شسته شود ، نرم تر می شود .

خدی : پارچه ای با الیاف طبیعی است که قدمت دارد . بسیار سبک بوده و مناسب فصل تابستان ، اما زود چروک می شود . نوعی کتان است که از ابریشم یا پشم بافته می شود .

ابریشم : پارچه ای است بسیار سبک ، لطیف و زیبا که کناسب فصل تابستان است . اما بدلیل اینکه لکه عرق روی آن می ماند ، مناسب استفاده ی روزمره نمی باشد ، همچنین نور آفتاب رنگ آنرا از بین می برد . سبک است به راحتی روی بدن می نشیند و دمای بدن را تنظیم می کند .

نخی : پارچه ای است که از پنبه ساخته می شود . از قدیمی ترین پارچه ها برای تابستان است . وزن بسیار سبکی دارد و هوا به راحتی در آن جریان دارد . هم با الیاف طبیعی بافته می شود هم از الیاف مصنوعی . اگر کمی از الیاف مصنوعی در آن استفاده شود ، از چروک شدن آن کمتر می شود .

کرپ : پارچه ای لوکس و سنتی است که از ابریشم بافته می شود . انواع نازک و سبک ، و ضخیم و سنگین آن وجود دارد . کاربرد های وسیعی دارد و از پارچه های محبوب است .

بهترین پارچه ها برای  مانتو تابستانه

پارچه کرپ مازراتی : یکی از کرپ ها ، کرپ مازراتی است . این پارچه با اصطحکاک خوبی که ایجاد می کند ، سر نمی خورد . این پارچه  نسبت به سایر پارچه های مناسب فصل تابستان ، از ضخامت بیشتری برخوردار است . به همین دلیل برای کت های تابستانی گزینه ی مناسبی است . پس برای خرید مانتو تابستانه می تواند گزینه ی خوبی باشد .

پارچه سزار : پارچه سزار از پارچه های فوق العاده سبک و راحت می باشد . جنس آن از نخ است ، که امروزه کاربرد زیادی  برای لباس ها ی تابستانه از جمله مانتو تابستانه دارد . شستشوی راحتی دارد و زود خشک می شود .

نتیجه گیری : با توجه به نکاتی که درباره خرید مانتو تابستانه در این مقاله گفته شد و معرفی انواع پارچه مناسب برای فصل تابستان ، امید داریم که مانتوی مناسبی را  تهیه کنید تا پوست شما در گرمای تابستان کمتر در معرض نور آفتاب قرار گرفته و آسیب ببیند و دچار عرق سوختگی شود .

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....