تاریخ انتشار : یکشنبه 25 اردیبهشت 1401 - 21:12
کد خبر : 87819

پاداش ۹۱ میلیون تومانی به دو سوت زن مالیاتی

پاداش ۹۱ میلیون تومانی به دو سوت زن مالیاتی

برای گزاش متخلفان مالیاتی شهروندان با وارد شدن به درگاه مالیاتی و مراجعه به قسمت “سوت زنی” می توانند متخلفان را گزارش و در قبال آن پاداش نیز بگیرند.  سرپرست اداره دیده‌بان سلامت بازار سرمایه سازمان بورس درخصوص متخلفان مالیات ، گفت: با مصوبه سازمان بورس؛ دو سوت‌زن تخلفات بازار سرمایه، ۹۱ میلیون تومان پاداش گرفتند.

برای گزاش متخلفان مالیاتی شهروندان با وارد شدن به درگاه مالیاتی و مراجعه به قسمت “سوت زنی” می توانند متخلفان را گزارش و در قبال آن پاداش نیز بگیرند.

 سرپرست اداره دیده‌بان سلامت بازار سرمایه سازمان بورس درخصوص متخلفان مالیات ، گفت: با مصوبه سازمان بورس؛ دو سوت‌زن تخلفات بازار سرمایه، ۹۱ میلیون تومان پاداش گرفتند.

سعید ابراهیمی افزود: با مصوبه هیئت مدیره سازمان بورس به دو گزارشگر ناهنجاری که تخلف دو ناشر (شرکت) بورسی را گزارش کرده بودند، مبالغ ۶۱ و ۳۰ میلیون تومان پاداش تعلق گرفت.

وی اضافه کرد: تخلفات این دو ناشر در حوزه عدم افشای فوری اطلاعات، ارائه اطلاعات خلاف واقع به سازمان بورس و عدم رعایت تشریفات و مقررات معامله اوراق بهادار و ماده ۴۲ قانون بازار اوارق بهادار بوده است.

مراحل ثبت گزارش تخلف مالیاتی در سامانه سوت زنی

شهروندان می توانند با مراجعه به درگاه ملی مالیات به نشانی intamedia.ir در قسمت ویژه « سوت زنی »، گزارش های خود را ارسال نمایند و از پاداش ویژه آن که تا یک درصد مبلغ مالیات قطعی وصول شده خواهد بود، بهره مند شوند.

در این قسمت آمده است که ” کاربر گرامی وارد کردن نام و شماره تماس اختیاری می باشد ، به شما اطمینان داده می شود اطلاعات شما کاملا محرمانه است ، افشا نمی گردد و هیچ گونه اتهامی به شما وارد نیست.”

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....