تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 تیر 1400 - 9:04
کد خبر : 53552

وقت خرید بیت کوین رسید؟تورم آمریکا در قله ۱۳ ساله

وقت خرید بیت کوین رسید؟تورم آمریکا در قله ۱۳ ساله

بر اساس گزارش وزارت کار، اعلام کرد: تورم آمریکا در ۱۳ سال بی سابقه بوده است. اقتصاددان: وزارت کار آمریکا روز سه شنبه گزارش داد ، تورم در ماه ژوئن (تیر) با سریعترین سرعت در حدود ۱۳ سال در میان انفجار هزینه های ناشی از خرید وسایل نقلیه دست دوم ، افزایش قیمت مواد غذایی

بر اساس گزارش وزارت کار، اعلام کرد: تورم آمریکا در ۱۳ سال بی سابقه بوده است.

اقتصاددان: وزارت کار آمریکا روز سه شنبه گزارش داد ، تورم در ماه ژوئن (تیر) با سریعترین سرعت در حدود ۱۳ سال در میان انفجار هزینه های ناشی از خرید وسایل نقلیه دست دوم ، افزایش قیمت مواد غذایی و انرژی افزایش یافت.

شاخص قیمت مصرف کننده ۵٫۴٪ نسبت به سال قبل افزایش یافته است که بزرگترین جهش از آگوست (شهریور) سال ۲۰۰۸ است ، درست قبل از بدترین بحران مالی.اقتصاددانانی که توسط داو جونز مورد بررسی قرار گرفتند انتظار داشتند ۵ درصد باشد.

با حذف قیمت های ناپایدار مواد غذایی و انرژی ، CPI اصلی یا تورم هسته ۴٫۵٪ افزایش یافت ، شدیدترین حرکت برای این اقدام از سپتامبر (مهر) ۱۹۹۱ و بسیار بالاتر از تخمین ۳٫۸٪ بوده است.

تورم به دلیل عوامل مختلفی از جمله تنگناهای زنجیره تأمین ، تقاضای فوق العاده زیاد با سهولت همه گیر شدن بیماری Covid-19 افزایش داشته است. تورم در مقایسه سال به سال در مقایسه با زمانی که اقتصاد در ماه های ابتدایی بحران در تلاش برای بازگشایی بود ، در حال افزایش است.

سیاست گذاران در فدرال رزرو و کاخ سفید انتظار دارند فشارهای فعلی کاهش یابد ، اگرچه مقامات بانک مرکزی اذعان کرده اند که تورم قویتر و شاید ماندگارتر از آن است که پیش بینی می کردند.

صعود طلا در واکنش به گزارش

قیمت طلا در اواسط معاملات روز سه شنبه در آمریکا افزایش یافت ، در حالی که قیمت نقره تقریبا ثابت ماند. اخبار CPI در ابتدا فشار طلا و نقره را تحت فشار قرار داد ، زیرا شاخص دلار آمریکا با توجه به گزارش افزایش یافت و بازده اوراق افزایش یافت.

با این حال ، معامله گران فلزات پس از بررسی عواقب بلندمدت افزایش تورم ، حساب کردند که در واقع برای فلزات صعودی خواهد شد. بازده خزانه داری ایالات متحده نیز از بالاترین نرخ روزانه خود عقب نشینی کرد ، که همین امر علاقه جدیدی به خرید فلزات را نیز در پی داشت. معاملات آتی طلای آگوست (شهریور) با ۸،۲۰ دلار افزایش به ۱۸۱۴٫۰۰ دلار رسید و نقره سپتامبر (مهر) با ۰٫۰۰۴ دلار کاهش در ۲۶٫۲۳۵ دلار در هر اونس معامله شد.

وقت خرید بیت کوین رسید؟تورم آمریکا در قله 13 ساله

وقت خرید بیت کوین رسید

برخی از سرمایه گذاران بیت کوین ممکن است گزارش تورم را به عنوان یک سیگنال خرید در نظر بگیرند: بیت کوین مدت ها استدلال می کرد که ارز دیجیتال این توانایی را دارد که به عنوان یک دیوار در برابر تورم در هر واحد پول واحد عمل کند. این استدلال اغلب به عرضه کاملاً محدود بیت کوین بستگی دارد ، اما ماهیت جهانی آن نیز به همان اندازه مهم است که از اقتصاد یا واحد پول یک کشور جدا است. با رشد پذیرش بیت کوین ، این پرونده قویتر می شود.

اما به نظر می رسد سرمایه گذاران حرفه ای با افزایش نرخ تورم آشفته نشده اند ، حتی اگر به طور کامل در نظر ضد تورم بیت کوین اقدام کنید ، احتیاط را نشان می دهد.

اگر ایمان خود را به بانک فدرال از دست داده اید (یا چیز زیادی برای شروع کار ندارید) ، شواهد تجربی به طور فزاینده ای وجود دارد که بیت کوین باید در لیست خرید شما باشد: اطلاعات اخیر نشان می دهد بیت کوین بازده بالاتر اوراق قرضه را ردیابی می کند و اینها باید به شدت افزایش یابد.

وقت خرید بیت کوین رسید؟تورم آمریکا در قله 13 ساله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....