تاریخ انتشار : جمعه 31 تیر 1401 - 21:58
کد خبر : 95315

وزیر صمت یک دستور فوری صادر کرد

وزیر صمت یک دستور فوری صادر کرد

وزیر صمت، مدیرکل صمت کرمان و معاونت معدنی را مامور کرد تا در اسرع وقت به موضوع حادثه معدن ارزوئیه کرمان رسیدگی کرده و پیگیری های لازم برای اتمام عملیات آواربرداری را به عمل آورند. به گزارش اقتصاددان به نقل از مرکز ارتباطات وزارت صمت، وزیر صنعت، معدن و تجارت، دیروز در پی حادثه معدن

وزیر صمت، مدیرکل صمت کرمان و معاونت معدنی را مامور کرد تا در اسرع وقت به موضوع حادثه معدن ارزوئیه کرمان رسیدگی کرده و پیگیری های لازم برای اتمام عملیات آواربرداری را به عمل آورند.

به گزارش اقتصاددان به نقل از مرکز ارتباطات وزارت صمت، وزیر صنعت، معدن و تجارت، دیروز در پی حادثه معدن ارزوئیه کرمان، ضمن پیگیری موضوع در تعامل با استاندار کرمان و فرماندار ارزوئیه، مدیرکل صمت استان کرمان و معاونت معدنی را مامور کرد تا فورا و در اسرع وقت به موضوع رسیدگی کرده و پیگیری های لازم برای اتمام عملیات آواربرداری را به عمل آورند.

بر این اساس به مدیرکل صمت استان کرمان ماموریت داده شد تا از تمام امکانات موجود در استان برای تسریع در آواربرداری استفاده کرده و هماهنگی های لازم را به عمل آورد و ضمن سرکشی به خانواده آسیب دیدگان در این حادثه و دلجویی از آنها نسبت به رسیدگی کامل به وضعیت این هموطنان اقدام کند.

همچنین به مدیرکل صمت استان ماموریت داده شد در اسرع وقت تیم بازرسی تشکیل داده و نسبت به شناسایی و گزارش عوامل این حادثه و جلوگیری از تکرار این حوادث اقدام شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....