تاریخ انتشار : جمعه 13 دی 1398 - 13:32
کد خبر : 4276

وزیر ارتباطات: همه‌ با هم سوگواریم

وزیر ارتباطات: همه‌ با هم سوگواریم

به گزارش اقتصاددان به نقل از اقتصادآنلاین، محمدجواد آذری جهرمی در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: «سوگواریم همه‌باهم. پیر و جوان، زن و مرد، بزرگ و کوچک. عکس پیکر در خون سردار را با شادی منتشر کردند، در حالیکه که تاریخ مختارها را نخوانده‌ و نمی‌دانند. حاج قاسم عزیزم، محبوب قلبم، شهادتت مبارک.» همچنین محمد جواد

به گزارش اقتصاددان به نقل از اقتصادآنلاین، محمدجواد آذری جهرمی در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: «سوگواریم همه‌باهم. پیر و جوان، زن و مرد، بزرگ و کوچک.

عکس پیکر در خون سردار را با شادی منتشر کردند، در حالیکه که تاریخ مختارها را نخوانده‌ و نمی‌دانند.

حاج قاسم عزیزم، محبوب قلبم، شهادتت مبارک.»

همچنین محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی پیام تسلیتی منتشر کرد.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

ولا تحسبن الَّذین قتلوا فی سبیل اللَّـه أمواتا بل أَحیاء عند ربهم یرزقون

شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام، اسوه ایمان و اخلاص و شجاعت و ولایتمداری، حاج قاسم سلیمانی را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرماندهان و همرزمان آن شهید والامقام در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دوستداران انقلاب اسلامی در جای جای جهان و همه ملت ایران تسلیت می گویم.

اگر رئیس جمهور و حاکمیت بدطینت آمریکا تصور کنند با شهادت این سردار شجاع کار به پایان رسیده است، زهی خیال باطل! چرا که شهادت هنر مردان خداست و آنچه تاکنون موجب پایداری و استقامت درخت تنومند و پربار نظام جمهوری اسلامی شده خون پاک همین شهیدان راه حق و حقیقت است.

بی تردید شهادت سردار سلیمانی آغاز حرکتی است که مبارزه و مقابله با آمریکا در همه زمینه های نظامی، سیاسی، بین المللی و علمی و فناوری را بسیار افزونتر از قبل می کند و انقلاب اسلامی را یک گام به جلوتر می برد.

سردار سلیمانی فارغ از همه ابعاد وجودیش، محبوب قلب های همه آزادیخواهان جهان و مردم ایران، فارغ از دسته بندی ها و گرایش های سیاسی بود و امروز با شهادتش خون مردم ایران برای مقابله با تروریست دولتی آمریکا و هم پالکی هایش بیش از هر زمان به جوش آمده است.

اطمینان قلبی دارم که آن شهید والامقام در بارگاه ملکوتی حضرت حق و در دایره رحمت واسعه پروردگار جایگاهی رفیع دارد و روزی خوار خوان عشق حضرت حق است اما از اینکه کالبد خاکی او از این پس میان ما نیست سوگواریم و زانوی غم بغل گرفته ایم.

وزیر ارتباطات: همه‌ با هم سوگواریم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....