تاریخ انتشار : جمعه 1 فروردین 1399 - 19:44
کد خبر : 7053

وزیرخارجه پاکستان: آمریکا به تحریم ایران پایان دهد

وزیرخارجه پاکستان: آمریکا به تحریم ایران پایان دهد

به گزارش اقتصاددان به نقل از ایرنا، “شاه محمود قریشی” که دو روز پیش پس از بازگشت از سفر چین، به قرنطینه رفت، امروز (جمعه) در پیامی، خواستار لغو فوری تحریم ها علیه ایران توسط آمریکا شد. قریشی در این پیام که لحظاتی پیش از جانب وزارت امور خارجه پاکستان مخابره شد، افزود: ما بر

به گزارش اقتصاددان به نقل از ایرنا، “شاه محمود قریشی” که دو روز پیش پس از بازگشت از سفر چین، به قرنطینه رفت، امروز (جمعه) در پیامی، خواستار لغو فوری تحریم ها علیه ایران توسط آمریکا شد.

قریشی در این پیام که لحظاتی پیش از جانب وزارت امور خارجه پاکستان مخابره شد، افزود: ما بر مواضع اخیر “عمران‌خان” نخست وزیر پاکستان درخصوص لغو تحریم‌های ایران تاکید داریم.

وی اظهار داشت: شمار قربانیان مبتلا به ویروس کرونا در جمهوری اسلامی ایران در حال افزایش است و همانطور که وزیر امور خارجه ایران گفته، تحریم‌های آمریکا مبارزه کرونا را دشوار کرده است.

وزیر امور خارجه پاکستان تاکید کرد: مبارزه با کرونا موضوعی مرتبط با بشریت است به همین خاطر ما خواستار لغو فوری تحریم ایران توسط آمریکا هستیم.

نخست وزیر پاکستان هفته گذشته با تاکید بر ضرورت پایان یافتن تحریم ضدایرانی آمریکا، گفت: تحریم های آمریکا مانعی در مسیر مبارزه ایران با ویروس کرونا است.

«عمران خان» در مصاحبه با آسوشیتدپرس و با اشاره به تاثیرات تحریم های آمریکایی علیه ایران، تصریح کرد: این تحریم ها توانایی ملت ایران برای جلوگیری از گسترش شیوع کرونا را تحت تاثیر قرار داده است.

“محمد جواد ظریف” وزیر امور خارجه کشورمان روز گذشته در پیامی گفت: متأسفانه، بخش اعظم خطر پیش‌روی ایرانیان ناشی از محدودیت‌هایی است که منحصراً توسط دولت ایالات متحده بر آنان تحمیل شده است. امروز ایران متحمل شدیدترین تحریم‌های تاریخ وضع شده علیه یک کشور است؛ آن هم نه موافق آرای سازمان ملل، بلکه بر خلاف آن.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....