تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 خرداد 1402 - 7:35
کد خبر : 127316

خداحافظی وریا اسطوره فوتبال ، قرار ما تا دقایقی دیگر

خداحافظی وریا اسطوره فوتبال ، قرار ما تا دقایقی دیگر

به گزارش اقتصاددان محمدحسین زرندی معاون ارتباطات و مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال در ابتدای نشست خبری پیش از مصاف با پرسپولیس اظهار کرد: من قبل از آغاز این کنفرانس چند نکته را عرض می کنم. اول اینکه مذاکرات مثبتی میان آقای حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال و وکیل آقای ساپینتو برای تمدید قرارداد انجام

به گزارش اقتصاددان محمدحسین زرندی معاون ارتباطات و مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال در ابتدای نشست خبری پیش از مصاف با پرسپولیس اظهار کرد: من قبل از آغاز این کنفرانس چند نکته را عرض می کنم. اول اینکه مذاکرات مثبتی میان آقای حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال و وکیل آقای ساپینتو برای تمدید قرارداد انجام شده و روند مذاکرات بسیار مثبت است. ان‌شاءالله اگر اتفاق خاصی نیافتاد، این موضوع رسمی می‌شود.
نکته دوم هم اینکه مطالبات پادوانی امروز به حساب بانکی ایشان نشست. تمام پرونده‌های بازیکنان خارجی ما با تلاش‌های سرپرست مدیر عاملی باشگاه اکنون بسته شده است. ضمنا از بانک شهر بابت همکاری‌اش در این پروسه انتقال پول با وجود تحریم‌ها، تشکر می‌کنیم. فردا هم تا سقف ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان به حساب آن‌ها واریز می‌شود.
اگر لازم باشد حقوق باشگاه استقلال را در AFC و CAS پیگیری خواهیم کرد.
دستور جهاد صادر شد:
ساپینتو: از حرکت بیرانوند در پایان دربی قبل خوشم نیامد. من این حرمت را یادم نمی رود، امیدوارم تماشاگران هم فردا یادشان نرودساپینتو: اگر داوران در این فصل اشتباه تأثیرگذار نداشتند ما قهرمان بودیم
همان صحنه دربی برگشت را در بازی با گل‌گهر برای پرسپولیس پنالتی گرفتن

آرش برهانی: ساپینتو هفت ماه پول نگرفته است و وقتی پول وارد حساب باشگاه شد گفت اول پول بازیکنان را بده

هر استقلالی مدعی بوده استقلال ضرر داوری دیده از صحنه مشکوک ده تا عکس هم داره، اسمم می‌بره کیا باعث‌‌ شدن مثل سلطانی‌فر، افشاریان، تو استادیوم فحششونم میده. ولی اینایی که نمی‌خوان پیروزی قهرمان‌شه نه معلومه کی هستن، نه به وزیرو افشاریانها فحش میدن که حتی تشویقم می‌کنن نه سندی دارن
آرش رضاوند در گفت‌وگو با «فرهیختگان»: می‌خواهیم حذفی را فتح کنیم تا دوباره در سوپرجام با آنها بازی کنیم
ما قهرمانی را می‌خواهیم با همه توان به میدان می‌رویم تا ضمن انتقام شکست در دیدار لیگ برتر، با یک عنوان قهرمانی، دل هواداران و حق طلبان را شاد کنیم.
قبلا گفته بودیم باید برای دیدارهای حساس فوتبال کشور از جمله بازی‌های دربی، داور خارجی بیاورند اما حالا که آقای خورشیدی انتخاب شده فقط از وی انتظار عدالت و مساوات را داریم تا دوباره اتفاقات داوری دربی‌های اخیر تکرار نشود.
مهم‌تر از هر چیزی حتی گلزنی من، برنده شدن در دربی و قهرمانی تیم استقلال است.
هواداران در این شرایط سخت هیچ‌گاه تیم را تنها نگذاشته‌اند. نمونه آن هم بازی هفته قبلی برابر نساجی که در روز غیر تعطیل و ساعت نامناسب آمدند و حمایت‌مان کردند.
استوری وحید صالحی داور افشاگر یکی از اعضا هفت نفره تیم داوری در شب بازی دربی تغییر کرد
در آستانه دربی؛ ۱۵ درصد از مطالبات اعضای تیم استقلال پرداخت شد.این در حالی است که استقلالی‌ها مدت‌ها بود پولی از این باشگاه دریافت نکرده بودند.
روز گذشته نیز باشگاه استقلال مبلغ ۳۰ میلیون بابت برد مقابل نساجی به بازیکنان و کادر فنی این تیم پاداش داد.
به مناسبت سالروز قهرمانی تاریخی و بالا بردن جام طلایی به دست کاپیتان وریا غفوری و خداحافظی تلخ این چهره از دنیای فوتبال…

جام های طلاییِ…استقلال، رکورد دار قهرمانی بدون شکست در تاریخ فوتبال ایران.
فهرست قهرمانی های استقلال، بدون حتی یک شکست…!! ۱۳ جام طلایی. از دهه ۲۰ هجری تا دهه ۱۰ قرن جدید! استقلال با ۱۳ عنوان قهرمانی بدون حتی یک شکست در جام های داخلی و بین المللی رسمی، رکورد دار باشگاه های ایران است. در تاریخ با شکوه استقلال، جز در جام های حذفی(ایران و تهران) که قهرمانی بدون شکست امری بدیهی و طبیعی است، قهرمانی های بی شکستی من جمله جام باشگاه های آسیا و لیگ برتر دیده میشود.
استقلال تنها باشگاه ایرانی است که موفق به قهرمانی بدون شکست در جام باشگاه های آسیا شده و همچنین تنها باشگاهی است که بدون شکست عنوان قهرمانی لیگ برتر ایران(فرمت جدید) را کسب کرده است.

“محمدطه” پیمان یوسفی» گزارشگر دربی ۱۰۱ شد

بازی تیم‌های پرسپولیس و استقلال که در قالب فینال جام حذفی برگزار می‌شود، توسط ۱۲ دوربین HD پوشش و از ساعت ۱۹:۴۵ و با گزارش پیمان یوسفی، به صورت مستقیم و با صدای استریو از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
سایت ورزش سه تبدیل شده به مرکز انالیز استقلال برای لنگ ، این سایت از دیروز بارها بارها تک تک بازیکنان استقلال رو آنالیز کرده اما از سوی مقابل همچین کاری واسه لنگیا نکردن
دیروز ساپینتو در کنفرانس گفت در ایران اطلاعات لو میرود و جالبه بدونید دقیقا منظورش همین زرد کده هست
خبراخر این که بخاطر فروش بلیط تقلبی بسیاری از جوانان شهرستانی امشب را پشت در ورزشگاه به صبح رساندند …و قرار ما امشب ساعت ۱۸.۳۰ورزشگاه آزادی تهران

وریا غفوری، بازیکن سابق تیم فولاد خوزستان تصمیم به خداحافظی از دنیای فوتبال گرفت.

اقتصاددان :  این مدافع باتجربه سابقه بازی با پیراهن تیم ملی فوتبال ایران را در کارنامه دارد. غفوری که زیر نظر کارلوس کی روش به تیم ملی دعوت شده بود ۲۸ بازی ملی را تجربه کرد. او اگرچه دو مرتبه در جام ملت‌ها(۲۰۱۵ و ۲۰۱۷) بازی کرد اما در لیست مسافران تیم ملی برای جام‌های جهانی ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲ جای نداشت.

دوران حرفه‌ای غفوری از تیم پاس همدان شروع شد و او پس از سه فصل به تیم شهرداری تبریز منتقل شد. این بازیکن پس از نفت تهران و سپس سپاهان به استقلال ملحق شد که برای شش فصل در این تیم حضور داشت.

این بازیکن در فصل گذشته به همراه تیم استقلال بدون شکست عنوان قهرمانی در لیگ برتر را به دست آورد و در فینال جام حذفی برابر نساجی مازندران شکست خورد.

غفوری در تابستان امسال با جدایی از استقلال به تیم فولاد ملحق شده بود که در پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی این همکاری به پایان رسید و او تصمیم به پایان دوران حرفه‌ای در آستانه ۳۶ سالگی گرفت.

او با انتشار استوری در صفحه شخصی خود از خداحافظی از دنیای فوتبال در ورزشگاه آزادی کنار هواداران تیم استقلال در روز دربی خبر داد:

photo_2023-05-30_23-07-02

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....