تاریخ انتشار : سه شنبه 27 دی 1401 - 20:24
کد خبر : 112319

ورود بیت کوین به کانال ۲۱هزار دلاری

ورود بیت کوین به کانال ۲۱هزار دلاری

بیت کوین و اتریوم امروز ۲۷ دی ۱۴۰۱ هم مسیر صعودی خود را ادامه داده اند. بیت کوین مجددا وارد کانال ۲۱۰۰۰ دلار شده و اتریوم هم بالاتر از نرخ ۱۵۶۰ دلار معامله می شود. اقتصاددان: یک روز سبز دیگر برای ارزهای دیجیتال در حال سپری شدن است. امروز هم وضعیت بازار ارزهای دیجیتال خوب

بیت کوین و اتریوم امروز ۲۷ دی ۱۴۰۱ هم مسیر صعودی خود را ادامه داده اند. بیت کوین مجددا وارد کانال ۲۱۰۰۰ دلار شده و اتریوم هم بالاتر از نرخ ۱۵۶۰ دلار معامله می شود.

اقتصاددان: یک روز سبز دیگر برای ارزهای دیجیتال در حال سپری شدن است. امروز هم وضعیت بازار ارزهای دیجیتال خوب است و قیمت ها اکثرا رشد داشته اند.

بیت کوین به عنوان لیدر بازار با افزایش قیمت ۱٫۵ درصدی، مجددا وارد کانال ۲۱۰۰۰ دلار شده و هم اکنون با نرخ حدود ۲۱۲۰۰ دلار معامله می شود.

بیت کوین طی یک هفته گذشته رشد ۲۲ درصدی داشته و در یک ماه گذشته نیز ۲۶ درصد افزایش قیمت را ثبت کرده است.

بزرگ ترین ارز دیجیتال با ارزش بازار ۴۰۷ میلیارد دلار، طی شبانه روز گذشته به ارزش ۲۲ میلیارد دلار معامله شده که رقم خوبی نسبت به روزهای رکود بازار محسوب می شود.

اتریوم به ۱۵۶۰ دلار رسید

اتریوم هم امروز وضعیت خوبی دارد اما چند روزی می شود که حرکت های اتریوم به میزان حرکت بیت کوین است. پیش از این بازار عادت کرده بود که معمولا اتریوم نوسانات بیشتری نسبت به بیت کوین داشته باشد که البته نوسانات هردو آن ها معمولا در یک جهت بود.

اما تفاوتی که بیت کوین و اتریوم داشتند این بود که در بازار صعود، اتریوم رشد بیشتری می کرد و در بازار نزولی هم افت بیشتری داشت.

اتریوم امروز با افزایش قیمت حدود ۱٫۵ درصد، در محدوده ۱۵۶۰ دلار معامله می شود. بازدهی هفتگی آن ۱۷ درصد بوده و در مقیاس ماهانه هم رشد ۳۲ درصدی داشته است.

طی شبانه روز گذشته ۷ میلیارد دلار معامله در اتریوم انجام شده و ارزش بازار این آلت کوین ۱۹۱ میلیارد دلار است.

رشد تمام ۵۰ ارز برتر بازار در مقیاس هفتگی

به طور کلی می توان گفت امروز هیجان زیادی در بازار دیده نمی شود. در فهرست ۵۰ ارز برتر بازار، تعداد نمادهای منفی بسیار کم است. به جز لیدو دائو، آپتوس و کرونوس که حدود ۲ درصد افت کرده اند و لئو، اتم و استلار که حدود یک درصد کاهش قیمت داشته اند، مابقی آلت کوین ها مثبت هستند.

سندباکس و آوی با رشد ۴ درصدی پربازده ترین نمادهای امروز هستند. فایل کوین، دسنترالند و پولکادات هم ۳ درصد افزایش قیمت داشته اند. مابقی آلت کوین های مثبت رشدی کمتر از ۳ درصد دارند.

با توجه به رشد اخیر، وضعیت بازار به گونه ای شده که در فهرست ۵۰ ارز برتر بازار هیچ کدام از نمادها در مقیاس هفتگی افت نکرده اند و تمام آن ها بازدهی مثبت داشته اند.

بیشترین بازدهی مربوط به دسنترالند است که ۸۰ درصد طی این مدت افزایش قیمت داشته. سولانا، آپتوس و سندباکس هم با بازدهی بیش از ۴۰ درصدی جزو نمادهای پربازده محسوب می شوند.

ارزش معاملات ۱۲ درصد کاهش یافت

ارزش بازار ارزهای دیجیتال با رشد یک درصدی نسبت به دیروز به رقم ۹۸۸ میلیارد دلار رسیده است. ارزش معاملات هم ۱۲ درصد کاهش نسبت به دیروز داشته و رقم آن ۴۵ میلیارد دلار است.

ارزش معاملات دیفای طی شبانه روز گذشته ۳ میلیارد دلار بوده و ارزش معاملات استیبل کوین ها هم عدد ۴۱ میلیارد دلار را نمایش می دهد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....