تاریخ انتشار : جمعه 9 مهر 1400 - 22:45
کد خبر : 62589

واکسن فایزر برای افراد عادی تزریق نمی‌شود

واکسن فایزر برای افراد عادی تزریق نمی‌شود

بهرام عین اللهی از فراوانی واکسن سینوفارم در کشور خبر داد و گفت: واکسن فایزر محدود و برای خانم های باردار است و به سایر افراد تزریق نمی شود.  بهرام عین اللهی وزیر بهداشت  در حاشیه بازدید از بیمارستان شهدای دهلران و دیدار با بیماران کرونایی گفت: از مردم استان ایلام و شهرستان مرزی دهلران

بهرام عین اللهی از فراوانی واکسن سینوفارم در کشور خبر داد و گفت: واکسن فایزر محدود و برای خانم های باردار است و به سایر افراد تزریق نمی شود.

 بهرام عین اللهی وزیر بهداشت  در حاشیه بازدید از بیمارستان شهدای دهلران و دیدار با بیماران کرونایی گفت: از مردم استان ایلام و شهرستان مرزی دهلران می‌خواهیم در تزریق واکسن کرونا تعلل نکنند.

وی تاکید کرد: مردم باید واکسن سینوفارم و برکت و هر آنچه وزارتخانه تایید می‌کند استفاده کنند تا بدن آن‌ها مقاوم شود.

بهرام عین اللهی از فراوانی واکسن سینوفارم در کشور خبر داد و گفت: واکسن فایزر محدود و برای خانم های باردار است و به سایر افراد تزریق نمی شود.

وی یادآور شد: بیشتر مرگ و میرها مربوط به کسانی است که واکسن نمی‌زنند و نیاز است مردم هرچه سریعتر واکسن تزریق کنند.

عین اللهی وزیر بهداشت، درمان وآموزش پزشکی در حاشیه بازدید از بیمارستان شهدای دهلران اظهار داشت: خداوند را شاکریم که در این ایام که مصادف با اربعین حسینی و ایام هفته دفاع مقدس است، در شهرستان شهیدپرور و مرزی دهلران به عنوان نماینده دولت حضور پیدا کرده ام.

او افزود: امیدوارم که جلساتی که با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و مسئولان استانی و شهرستانی خواهیم داشت، مسائل و مشکلاتی که وجود دارد را منتقل خواهیم کرد و فردا هم حضرت آیت الله رئیسی ریاست جمهوری محترم به استان ایلام تشریف خواهند آورد و مطالب به ایشان و سایر اعضای هیئت دولت منتقل خواهد شد.

عین اللهی عنوان کرد: هدف این است که ما مشکلات و مسائل مناطق محروم و مرزی را از نزدیک ببینیم و منعکس نموده و ان‌شاءالله در جهت حل آنان کار کنیم.

او یادآور شد:قبل از اینکه از بیمارستان بازدید داشته باشم، مشکلات درمانی استان و این شهرستان را با حضور نماینده محترم مردم در مجلس و ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی مورد بررسی قرار دادیم.

عین اللهی مطرح کرد:در راه رفع مشکلات درمانی استان و شهرستان دهلران برنامه‌هایی داریم و ان‌شاء‌الله طی مصوباتی بتوانیم از نظر اعتباری و امکانات و تجهیزات به استان کمک کنیم.

او بیان کرد:ایلام یک استان قهرمان پرور است و رشادت‌های این استان را باید در تاریخ دید. دشمن بعثی به طور ناجوانمردانه استان ایلام را مورد تهاجم قرار می‌داد و مناطق مختلف این استان را بمباران می‌کرد، اما مردم، این استان را ترک نکردند و در زیر درختان بلوط زندگی کردند و در استان ماندند و جوانان ما باید بیایند و از استان ایلام درس رشادت و مردانگی را یاد بگیرند و بدانند که می‌شود با همه سختی‌ها ماند و استان را حفظ کرد.

عین اللهی اعلام کرد:آن موقع‌ها در دوران دفاع مقدس به دلیل عدم وجود امکانات، متأسفانه آنطور که باید شجاعت‌ها و رشادت‌های مردم این استان منعکس نشده و الان که این امکان وجود دارد، رسانه‌ها باید وارد عمل شوند و خاطرات دوران دفاع مقدس را مکتوب و مستندسازی کنند و در قالب آنان نشان دهند که مردم این استان چقدر شجاع و شهیدپرور هستند.

او گفت:ما هم وظیفه داریم که از همه نظر به این استان رسیدگی کنیم و ان‌شاء‌الله بتوانیم آن چیزی که لایق این مردمان است را محقق کنیم.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....