تاریخ انتشار : شنبه 15 مرداد 1401 - 14:58
کد خبر : 96948

هوای گرگ و میش در بازار دلار

هوای گرگ و میش در بازار دلار

هوای مذاکرات برجام همچنان گرگ و میش است و در شرایط برزخ برجامی معامله گران دلار در حالت آماده باش قرار گرفته اند .قیمت دلار در معاملات پشت خطی بالاتر از معاملات نقدی روز پنجشنبه قرار گرفت. اقتصاددان: مذاکرات برجام از روز پنجشنبه گذشته با میانجی گری اتحادیه اروپا آغاز شده اما همچنان سیگنال قطعی

هوای مذاکرات برجام همچنان گرگ و میش است و در شرایط برزخ برجامی معامله گران دلار در حالت آماده باش قرار گرفته اند .قیمت دلار در معاملات پشت خطی بالاتر از معاملات نقدی روز پنجشنبه قرار گرفت.

اقتصاددان: مذاکرات برجام از روز پنجشنبه گذشته با میانجی گری اتحادیه اروپا آغاز شده اما همچنان سیگنال قطعی مبنی بر توافق یا عدم توافق از مقر مذاکرات هسته ای در وین صادر نشده است.

هوای گرگ و میش برجام در بازار دلار

یک مقام ارشد اتحادیه اروپا مدعی شد در دور جدید مذاکرات رفع تحریم‌ها در وین پیشرفت حاصل شده که شامل تضمین‌هایی است که ایالات متحده با عقب‌نشینی از قول خود در آینده، باعث مختل کردن توافق نمی‌شود.

تروئیکای اروپایی در بیانیه مشترکی اعلام کردند متن بر روی میز است. ما ازسرگیری مذاکرات نخواهیم داشت. ایران باید الان تصمیم بگیرد و تا زمانی که فرصتش وجود دارد، توافق را نهایی کنند.

استفانی لیختن اشتاین نیز گفت: من فکر می کنم امکان توافق وجود دارد، اما آسان نخواهد بود.طبق گفته لیختن اشتاین مشکل خروج سپاه از لیست سازمان های تروریستی حل شده و توافق شده است که مستقیم آمریکا و ایران در آینده،مورد بحث قرار گیرد. همچنین موضوع اخذ تضمین حل شده است و ایران دیگر خواهان تضمین سیاسی نیست و با این حال مسئله بازرسی های پادمانی آژانس بین المللی انرژی اتمی همچنان حل نشده است.

هوای مذاکرات برجام همچنان گرگ و میش است و در شرایط برزخ برجامی معامله گران دلار در حالت آماده باش قرار گرفته اند .قیمت دلار در معاملات پشت خطی بالاتر از معاملات نقدی روز پنجشنبه قرار گرفت.

احتمال کاهش حجم معاملات در بازار دلار

به نظر می رسد رشد دلار به واسطه کاهش هیجانات مذاکرات هسته ای بوده است. با این حال بازیگران ارزی همچنان در حال رصد کردن اخبار وین هستند تا مسیر بعدی خود را تعیین کنند.برخی از تحلیلگران با اشاره با تعطیلات روزهای اخیر از احتمال کاهش حجم معاملات در بازار امروز سخن گفتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....