تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مرداد 1401 - 22:26
کد خبر : 97179

هوانیروز بنیانگذار سامانه‌های شبیه‌ساز در کشور

هوانیروز بنیانگذار سامانه‌های شبیه‌ساز در کشور

امیر سرتیپ قربانی با اشاره به اینکه هوانیروز ارتش بنیانگذار سامانه‌های شبیه‌ساز در سطح کشور است، گفت: سامانه‌های شبیه‌ساز هوانیروز همه شرایط پروازی، مانور‌ها، تکنیک‌ها و تاکتیک‌ها را در برمی‌گیرد و در حوزه آموزش با پرواز واقعی تفاوتی ندارد. اقتصاددان: فرمانده هوانیروز ارتش با اشاره به پیشرفت در حوزه آموزش خلبانی با بهره‌گیری از سیمیلاتور‌ها

امیر سرتیپ قربانی با اشاره به اینکه هوانیروز ارتش بنیانگذار سامانه‌های شبیه‌ساز در سطح کشور است، گفت: سامانه‌های شبیه‌ساز هوانیروز همه شرایط پروازی، مانور‌ها، تکنیک‌ها و تاکتیک‌ها را در برمی‌گیرد و در حوزه آموزش با پرواز واقعی تفاوتی ندارد.

اقتصاددان: فرمانده هوانیروز ارتش با اشاره به پیشرفت در حوزه آموزش خلبانی با بهره‌گیری از سیمیلاتور‌ها (شبیه‌سازها)، اظهار داشت: به جرأت می‌توان گفت که هوانیروز بنیانگذار بهره‌گیری و ساخت سامانه‌های شبیه‌ساز در سطح کشور محسوب می‌شود.

امیر قربانی با بیان اینکه بهره‌گیری از سامانه‌های شبیه‌ساز در کاهش هزینه‌های پروازی بسیار کارآمد و مقرون به صرفه است، افزود: سامانه‌های شبیه‌ساز هوانیروز تمامی شرایط پروازی از جمله مانورها، تکنیک‌ها و تاکتیک‌ها را در برمی‌گیرد و در حوزه آموزش با پرواز واقعی تفاوتی ندارد و امروز بخشی از ساعات پروازی که یک خلبان باید در بخش آموزش بگذراند از طریق این سامانه‌ها انجام می‌شود.

فرمانده هوانیروز گفت: امروز بهره‌گیری از سامانه‌های شبیه‌ساز یکی از ارکان اصلی حوزه آموزش هوانیروز را تشکیل می‌دهد و استفاده از این سامانه‌ها به‌طور کلی بهره‌وری یگان هواپیمایی نیروی زمینی در حوزه تعمیر و نگهداری بالگردها، ایمنی پرواز‌های آموزشی و افزایش اعتماد به نفس و حوزه مهارتی خلبانان را ارتقا می‌دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....