تاریخ انتشار : دوشنبه 17 خرداد 1400 - 2:39
کد خبر : 49403

همتباری به وقت انتخابات

همتباری به وقت انتخابات

ابوالفضل بابادی شوراب با نزدیکی به برگزاری انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری ۱۴۰۰ و همچنین حضور نخبگان و فعالین سیاسی کشور در ستادهای انتخاباتی نامزدها، شاهد هجمه ها، تخریب ها و توهین ها علیه افرادی هستیم که برخلاف قوم گرایی ها، از کاندیداهای فراقومی حمایت کرده اند. عدم حمایت افراد و شخصیت های سیاسی

ابوالفضل بابادی شوراب

با نزدیکی به برگزاری انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری ۱۴۰۰ و همچنین حضور نخبگان و فعالین سیاسی کشور در ستادهای انتخاباتی نامزدها، شاهد هجمه ها، تخریب ها و توهین ها علیه افرادی هستیم که برخلاف قوم گرایی ها، از کاندیداهای فراقومی حمایت کرده اند.

عدم حمایت افراد و شخصیت های سیاسی منطقه ای و ملیِ آشنا به ظرفیت نامزدها از نامزدهای قومی، باعث گردیده توسط برخی دلالان سیاسی، به آنها انگ خائن و قوم فروش خورده شود.

اما پرسش اینست که چرا این کاندیداهای شورای شهر و…بعد از نتایج عملکرد چندین ساله خود، تا به حال در همان جامعه ایلی خود مقبولیت لازم را نداشتند؟ چرا تنها موقع انتخابات شعار گئومی(برادرمی)و بئومی(پدرمی) سر می دهند؟ چرا تنها موقع انتخابات و آن هم برای رای، احساسات قومی را بازیچه منافع شخصی خود قرار می دهند؟ چرا از ظرفیت های سیاسی و نفوذ خود برای ارتقاء مناطق کم برخوردار خود استفاده نکردند؟آیا نخبگان بخاطر گزینشِ انتخاب های خوب برای جامعه، خائن هستند؟

اگر فردا فلان نامزد یک قوم در شورای شهر و… عملکرد افتضاحی داشت چه کسی می خواهد در افکار عمومی اقوام دیگر جامعه پاسخگو باشد؟آیا تمام کوپن ایل و تبار و قوم باید هزینه فردی بشود که به اندازه یک بلیط اتوبوسرانی هم بدرد ایل و تبارش نخورده؟

پی نوشت:بالغ بر ده ها کاندیدای شورای شهر در کل کشور از نگارنده درخواست حمایت داشتند،‌ اما سعی کردم بدور از توجه به پارامتر قومی، حامی نخبگان، متخصصان و دلسوزان واقعی کشورم باشم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....