تاریخ انتشار : یکشنبه 30 مرداد 1401 - 20:52
کد خبر : 98614

همبستگی اقوام خوزستانی را نشانه نگیرید!

همبستگی اقوام خوزستانی را نشانه نگیرید!

ابوالفضل بابادی شوراب انتشار برخی اخبار بدون سند درباره انتصابات قومی در دانشگاه علوم پزشکی خوزستان توسط کانال های رسانه ای، دستاویزی برای نفرت پراکنی و راه اندازی جنگ قومی توسط برخی افراد شده. در هنگامه ای که خوزستان به اتحاد و همبستگی بیشتری در راستای دفاع از حقوق جغرافیایی و همچنین تقویت لابی ملی

ابوالفضل بابادی شوراب

انتشار برخی اخبار بدون سند درباره انتصابات قومی در دانشگاه علوم پزشکی خوزستان توسط کانال های رسانه ای، دستاویزی برای نفرت پراکنی و راه اندازی جنگ قومی توسط برخی افراد شده.

در هنگامه ای که خوزستان به اتحاد و همبستگی بیشتری در راستای دفاع از حقوق جغرافیایی و همچنین تقویت لابی ملی خود دارد، برخی افراد نسبت به همولایتی های شوشتری و دزفولی مان، نفرت می کارند و با تضعیف همبستگی درون استانی، نتیجتا آب به آسیاب بدخواهان خوزستان می اندازند.

آنطور که شنیده شده انتصابات انجام گرفته در دانشگاه علوم پزشکی خوزستان، از همه قومیت های استان می باشد و خبر مورد اشاره از واقعیت به دور است، البته نگارنده در پی توجیه عملکرد دانشگاه علوم پزشکی نیست، اما اینکه منتقدان بجای نقد عملکرد مدیریت دانشگاه علوم پزشکی، پای قومیت های محترم استان را وسط می کشند و زمینه جدایی افکنی قومی را در خوزستان فراهم می کنند، بسی جای تاسف دارد.

اصلا بر فرض که تمام انتصابات در این سازمان، از هم استانی های شوشتری و دزفولی باشد_که اینگونه هم نیست_ آیا استفاده از نیروهای بومی استان بهتر است یا اینکه از خارج از استان برای مان مدیر بیاورند و به ریش ما بخندند؟اینها مال همین استانند و هم درد ما هستند!

براستی چرا منتقدان امروز، در گذشته و حتی اکنون در قبال انتصابات فراوان غیر خوزستانی در پتروشیمی ها و ادارات استان، روزه سکوت گرفته و معترض نبودند و نیستند؟آیا ما فقط زورمان به خودمان می رسد؟

⏬ لطفا دیدگاه های خود درباره یادداشت فوق را در بخش نظرات، ارسال فرمایید:

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....