تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1399 - 13:16
کد خبر : 19900

هشدار دکتر جهانپور در خصوص موج سوم کرونا

هشدار دکتر جهانپور در خصوص موج سوم کرونا

سخنگوی سازمان غذا و دارو در پیامی اعلام کرد، متاسفانه پس از ۵۱ روز آمار فوت ناشی از کرونا از ۲۰۰ نفر عبور کرده است.  دکتر کیانوش جهانپور امروز جمعه در پیامی در صفحه شخصی خود در توییتر اظهار داشت: پس از ۵۱ روز آمار مرگ و میر روزانه کرونا مجددا از مرز ۲۰۰ نفر

سخنگوی سازمان غذا و دارو در پیامی اعلام کرد، متاسفانه پس از ۵۱ روز آمار فوت ناشی از کرونا از ۲۰۰ نفر عبور کرده است.

 دکتر کیانوش جهانپور امروز جمعه در پیامی در صفحه شخصی خود در توییتر اظهار داشت: پس از ۵۱ روز آمار مرگ و میر روزانه کرونا مجددا از مرز ۲۰۰ نفر عبور کرد.

به گزارش اقتصاددان به نقل از ایران پرس ،جهانپور در این پیام اعلام کرد: آنچه از پویش «من ماسک می زنم» حاصل شد، دوباره با کاهش رعایت فاصله گذاری فیزکی و کاهش استفاده از ماسک به خانه قبل بازگشته است.

14 15 اقتصاددان نوشته

سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز جمعه گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۰۷ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۵ هزار و ۲۲۲ نفر رسید.

وی در ادامه گزارش داد: از دیروز تا امروز ۴ مهر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، سه هزار و ۵۶۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۷۰۸ نفر از آنها بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴۳۹ هزار و ۸۸۲ نفر رسید.

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....