تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 مرداد 1401 - 21:09
کد خبر : 95882

هشدار جدید ترامپ درباره اقتصاد آمریکا

هشدار جدید ترامپ درباره اقتصاد آمریکا

رئیس‌جمهوری سابق آمریکا هشدار داده است که ایالات متحده ممکن است وارد رکود شود زیرا دستمزدهای واقعی در حال سقوط هستند و ما در آستانه یک ویرانی هستیم که به آن رکود تورمی می‌گویند. دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا روز جمعه در یک سخنرانی در جریان راهپیمایی “نجات آمریکا” در آریزونا هشدار داد که ایالات

رئیس‌جمهوری سابق آمریکا هشدار داده است که ایالات متحده ممکن است وارد رکود شود زیرا دستمزدهای واقعی در حال سقوط هستند و ما در آستانه یک ویرانی هستیم که به آن رکود تورمی می‌گویند.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا روز جمعه در یک سخنرانی در جریان راهپیمایی “نجات آمریکا” در آریزونا هشدار داد که ایالات متحده ممکن است به دلیل سیاست‌های مالی جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا وارد یک رکود اقتصادی شود. اظهارات او در حمایت از کری لیک، نامزد جمهوری‌خواه فرمانداری آریزونا بود.

ترامپ هشدار داد که اقتصاد ایالات متحده ممکن است وارد رکودی مشابه رکود بزرگ سال ۱۹۲۹ شود. داده‌های اخیر نشان داد که تورم در ایالات متحده در ماه می‌نسبت به سال قبل ۸.۶ درصد افزایش یافت که بالاترین نرخ در چهار دهه اخیر است.

در آستانه رکود تورمی در آمریکا هستیم

وی در ادامه گفت: دستمزدهای واقعی در حال سقوط هستند و ما در آستانه یک ویرانی هستیم که به آن رکود تورمی می‌گویند.

ترامپ تاکید کرد: ما باید این کشور را به راه بیندازیم وگرنه با مشکل جدی روبه‌رو خواهیم شد.

در همین حال، دولت بایدن شدت وضعیت اقتصادی ایالات متحده را کم اهمیت جلوه می‌دهد. وزیر خزانه داری روز یکشنبه در CNBC گفت: ” اقتصاد در رکود نیست. اما ما در یک دوره‌گذار هستیم که در آن رشد کند می‌شود.”

ترامپ تنها کسی نیست که اخیراً در مورد رکود در ایالات متحده هشدار داده است، نویسنده پدر پولدار پدر فقیر، رابرت کیوساکی نیز در مورد رکود اقتصادی در این کشور هشدار داده و خاطرنشان کرده است که بازارهای سهام، اوراق قرضه و املاک و مستغلات در حال سقوط هستند. هفته گذشته، او پیش‌بینی کرد که تورم ممکن است به یک رکود بزرگ منجر شود.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....