تاریخ انتشار : جمعه 4 بهمن 1398 - 13:37
کد خبر : 4999

هشدار به تجار ایرانی در مورد ویروس مرگبار کرونا

هشدار به تجار ایرانی در مورد ویروس مرگبار کرونا

به گزارش اقتصاددان به نقل از مهر، اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین در اطلاعیه‌ای با توجه به شیوع ویروس مرگبار کرونا در چین اعلام کرد: هموطنان عزیزی که قصد سفر به چین را دارند، پیش از سفر آخرین وضعیت شیوع ویروس در مقصد را رصد نموده و از تردد در اماکن مشکوک به آلودگی

به گزارش اقتصاددان به نقل از مهر، اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین در اطلاعیه‌ای با توجه به شیوع ویروس مرگبار کرونا در چین اعلام کرد: هموطنان عزیزی که قصد سفر به چین را دارند، پیش از سفر آخرین وضعیت شیوع ویروس در مقصد را رصد نموده و از تردد در اماکن مشکوک به آلودگی اجتناب ورزند.

در این اطلاعیه آمده است: در صورت مشاهده علائم ابتلا به ویروس به مراکز درمانی مراجعه و جهت دریافت خدمات کنسولی با سفارت یا کنسولگری‌های ایران تماس حاصل فرمایند.

همچنین مجیدرضا حریری، رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین نیز در صفحه شخصی خود در فضای مجازی در این رابطه نوشته است: ویروس تنفسی خطرناکی در کشور چین و برخی کشورهای آسیای جنوب شرقی به شدت شیوع پیدا کرده، در تمامی فرودگاه‌های جهان مسافران پروازهای از مبدا چین کنترل بهداشتی می‌شوند. روزانه بیش از ۱۵۰۰ نفر از مبادی چین و سایر کشورهای در معرض شیوع وارد کشور می‌شوند و هیچ کنترلی اعمال نمی‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....