تاریخ انتشار : جمعه 19 آذر 1400 - 19:26
کد خبر : 70248

نیازهای جدید ارزی در صرافی ها چیست؟

نیازهای جدید ارزی در صرافی ها چیست؟

دبیر کل کانون صرافان ایران در خصوص نیازهای جدید ارزی و روند تامین ارز در صرافی ها توضیحاتی را ارائه داد. اقتصاددان: لواسانی دبیر کل کانون صرافان ایران در خصوص دستور رئیس کل بانک مرکزی برای اعلام نیازهای جدید ارزی از سوی صرافی ها گفت: نیازهای ارزی همچون قبل بوده و تغییر چندانی نداشته است

دبیر کل کانون صرافان ایران در خصوص نیازهای جدید ارزی و روند تامین ارز در صرافی ها توضیحاتی را ارائه داد.

اقتصاددان: لواسانی دبیر کل کانون صرافان ایران در خصوص دستور رئیس کل بانک مرکزی برای اعلام نیازهای جدید ارزی از سوی صرافی ها گفت: نیازهای ارزی همچون قبل بوده و تغییر چندانی نداشته است که صرافی ها خدمات لازم را ارائه می دهند.

او در بخش خبری ۲۱ شبکه یک سیما گفت: بانک مرکزی اعلام کرده اگر مشکلی در تامین ارز وجود دارد و صرافی ها نتوانند برخی تقاضاها را پوشش دهند آن را گزارش کنند تا برای آن کار کارشناسی انجام گیرد و پرداخت شود.

لواسانی در خصوص نیازهای ارزی فعلی بیان کرد: در حال حاضر نیازهای ارزی در حوزه مسافرت با مدارک سفر در صرافی ها تامین می شود.

او با اشاره به نیازهای ارزی دانشجویی، درمانی و بازرگانی ادامه داد:در حوزه نیازهای ارزی بازرگانی هیچ مشکلی نداریم و عرضه در این بخش بیشتر هم شده است. در بخش درمان و دانشجویی هم تامین ارز در حال انجام است.

دبیر کل کانون صرافان ایران در خصوص برخی مشکلات در حوزه نیازهای ارزی دانشجویی گفت: ممکن است برخی دانشگاه ها را وزارت علوم تایید نکند که این همان نیازهای جدید ارزی است چرا که دانشجویان از شبکه مجاز نمی توانند تامین ارز کنند و باید برای آن فکری شود.

او ادامه داد: در حال بررسی این موضوع هستیم و به سرعت این نیازها را در کل کشور شناسایی و جمع آوری می کنیم تا خدمات تامین ارز را از طریق شبکه صرافی ها و بانک ها به مردم ارائه دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....