تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 مرداد 1398 - 13:57
کد خبر : 624

نکوداشت و تجلیل از شاگرد اول دانشکده اقتصاد؛ بدرود رامین پاشایی فام

نکوداشت و تجلیل از شاگرد اول دانشکده اقتصاد؛ بدرود رامین پاشایی فام

در این مراسم که به نوعی تجلیل از تلاش ها و سال ها سابقه تحصیل و تدریس پاشایی فام  در دانشگاه ها و  فعالیت در بانک ها، بانک مرکزی، سازمان برنامه و بودجه و… بود، چهره های شناخته شده ای چون فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد و دارایی و عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی، شمس

در این مراسم که به نوعی تجلیل از تلاش ها و سال ها سابقه تحصیل و تدریس پاشایی فام  در دانشگاه ها و  فعالیت در بانک ها، بانک مرکزی، سازمان برنامه و بودجه و… بود، چهره های شناخته شده ای چون فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد و دارایی و عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی، شمس الدین حسینی  وزیر اقتصاد و محمود بهمنی  رئیس اسبق بانک مرکزی، چقازردی مدیرعامل بانک سپه و پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان و رئیس کانون بانک های خصوصی، حضور داشتند.
118265 516 اقتصاددان نوشتههمچنین جمع قابل توجهی از معاونان فعلی و سابق و مدیران بانک مرکزی از جمله اکبر کمیجانی، پیمان قربانی، فرشاد حیدری، علی دیواندری، و از سوی دیگر مسوولان سابق اقتصادی و سیاسی کشور از جمله محمد ستاری فررئیس اسبق سازمان برنامه و بودجه، محمد رضا فرزین معاون اقتصادی سابق وزیر اقتصاد، محسن  مهرعلیزاده استاندار و شخصیت سیاسی شناخته شده و… در بین جمعیت به چشم می خورد.
از سوی دیگر، جمعی از کارشناسان بانکی و اقتصادی سازمان ها و موسسات اقتصادی و بانکی و تعدادی از همکلاسی های شادروان پاشایی فام در دوران دانشجویی و مدیران سابق و فعلی بانک های ملی، صادرات، تجارت، سامان، پارسیان، ملت، و سایر موسسات اعتباری و بانکی کشور نیز در بین جمعیت قابل توجهی که به طور مستمر سالن مراسم را پر و خالی می کرد،  دیده می شدند.
تعدادی از فعالان جامعه اقتصادی کشور از جمله کانون دانش آموختگان اقتصاد، انجمن اقتصاد دانان ایران، و استادان دانشگاه هم دوره پاشایی فام و استادان سابق او نیز در بین جمعیت دیده می شدند.
بعد از پایان مراسم، مسوولان، کارشناسان و مدیران فعلی و سابق وزارت اقتصاد، سازمان برنامه و شبکه بانکی کشور، با تازه کردن دیدارهایشان به بحث و گفت وگوی کوتاهی به صورت احوالپرسی مشغول شدند اما نکته قابل توجه این بود که کمتر مراسمی را در سال های اخیر و به دعوت مسوولان اقتصادی یا جامعه علمی کشور، شاهد بوده ایم که به این اندازه مدیران و کارشناسان، اقتصاد دانان، فعالان اقتصادی و علاقه مندان به اقتصاد ایران را به خود دیده باشد.
 استفاده از این ظرفیت بزرگ نیروی متخصص اقتصادی و استادان دانشگاه دغدغه بزرگی است و این پرسش را مطرح می سازد که آیا از توان افرادی چون شادروان پاشایی فام و همکاران و همکلاسی های او برای کاهش مشکلات و شناسایی چالش ها و رفع آنها، به اندازه کافی استفاده شده است ؟ آیا دغدغه بزرگانی چون شادروان دکتر حسین عظیمی، شادروان پاشایی فام، و سایر رفتگان جامعه اقتصادی کشور، برای به روز کردن دانش اقتصاد و علم اقتصاد در ایران همچنان در دستور کار استادان و دانشجویان و کارشناسان اقتصادی قرار دارد؟ آیا این همه فارغ التحصیل دارای مدرک دکترای اقتصاد، برای حفظ و تقویت تشکل های علمی اقتصاد و انتقال تجربه و دانش خود به سیستم کارشناسی کشور و حل چالش ها و معضلات اقتصاد ایران در سال های آینده آمادگی کافی را دارد؟ و اراده و عزم لازم برای این مسیر آماده شده است؟
روح شادروان پاشایی فام شاد و راهش پر رهرو
118263 530 اقتصاددان نوشته
118273 988 اقتصاددان نوشته
118272 138 اقتصاددان نوشته
118271 660 اقتصاددان نوشته
118270 307 اقتصاددان نوشته
118268 363 اقتصاددان نوشته
118264 467 اقتصاددان نوشته
118266 468 اقتصاددان نوشته
118267 733 اقتصاددان نوشته
118269 239 اقتصاددان نوشته
منبع:اقتصادگردان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....