تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1400 - 23:13
کد خبر : 68221

نوسان اندک قیمت ایران خودرویی ها در بازار + جدول

نوسان اندک قیمت ایران خودرویی ها در بازار + جدول

رصد بازار پرتیراژهای ایران خودرو حکایت از آن دارد در دومین روز آذرماه ۱۴۰۰ بازار ایران خودرویی ها کمی آرام گرفت و برخی خودروهای سایپایی با نوسان اندک در بازار عرضه شدند. اقتصاددان: رصد بازار خودروهای داخلی حکایت از آن دارد که امروز سه محصول ایران خودرو با افزایش قیمت در بازار عرضه شدند سایر

رصد بازار پرتیراژهای ایران خودرو حکایت از آن دارد در دومین روز آذرماه ۱۴۰۰ بازار ایران خودرویی ها کمی آرام گرفت و برخی خودروهای سایپایی با نوسان اندک در بازار عرضه شدند.

اقتصاددان: رصد بازار خودروهای داخلی حکایت از آن دارد که امروز سه محصول ایران خودرو با افزایش قیمت در بازار عرضه شدند سایر محصولات پرتیراژ این شرکت تغییر قیمت نداشتند.

نوسان اندک قیمت خودرو در بازار همزمان شد با نوسان روبه بالای نرخ دلار، هرچند این نوسان‌ نتوانست خودرو را چندان درگیر کند و بازار خودرو به رشد محدود خود بسنده کرد.

از سوی دیگر نگاه بازار به اخبار مذاکرات موجب شده تا عرضه و تقاضا در بازار به پایین ترین سطح خود برسد با این حال بازار خودرو سعی کرده نوسان رو به بالای خود را حفظ کند.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که نوسان رو به بالای ایران خودرویی ها به «سمند LX با موتورEF7 » ،«پژو ۲۰۶ تیپ ۲» و «پژو ۲۰۶ صندوقدار» با افزایش یک میلیونی اختصاص داشته است.

وضعیت محصولات ایران خودرو در بازار

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، « پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، «پژو ۲۰۶ صندوقدار» ، «سمند LX با موتورEF7 » و « سورن پلاس »، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

با نگاهی به بازار خودرو می توان گفت امروز «سمند LX با موتورEF7» با افزایش یک میلیونی قیمت در بازار ۲۷۸ میلیون تومانی شد. اما «سورن پلاس» در بازار بدون تغییر قیمت خودرو و در بازار ۳۲۰ میلیون تومان عرضه شد.

براساس ارزیابی های صورت گرفته امروز «پژو ۲۰۶ تیپ ۲» به روند رشد خود ادامه داد و با افزایش یک میلیونی در بازار ۲۵۸ میلیون تومان قیمت گذاری شد. از سوی دیگر امروز «پژو ۲۰۶ صندوقدار» با افزایش یک میلیونی در بازار ۲۹۸ میلیونی شد. اما «پژو ۲۰۶ تیپ ۵» تغییر قیمتی نداشتند در بازار ۳۰۰ میلیون تومان قیمت خورد.

«دنا معمولی» هم امروز رشد یک میلیونی داشت و در بازار ۳۳۷ میلیون تومان قیمت گذاری شد. اما قیمت «دنا پلاس توربو اتومات» هم امروز در بازار استپ کرد و در بازار ۴۷۲ میلیونی شد. «رانا پلاس» هم امروز تغییر قیمت نداشت و قیمت آن به ۲۸۶ میلیون تومان رسید.

نوسان اندک قیمت ایران خودرویی ها در بازار + جدول

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....